ریختن انجیل روی مناطق تحت سلطه داعش



 اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, انجیل

یک کلیسا در سوئد قصد دارد از پهپادها به منظور ریختن هزاران انجیل بر روی مواضع گروه تروریستی داعش در عراق استفاده کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اکسپرس، قرار است گروه مسیحی موسوم به لیوتس ارد (Livets Ord) در سوئد طی طرحی شمار زیادی کتاب انجیل کوچک و الکترونیک به روی مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش بریزد.

کریستین آکر هیلم، رهبر این کلیسا اظهار کرد: این انجیل‌ها به اندازه جعبه‌های قرص بوده و دارای صفحه نمایش هستند. آنها نیاز به هیچ گونه جریان برقی نداشته و خود به خود کار می‌کنند.

وی ادامه داد: آرزوی ما این است که امید و عشق موجود در انجیل مسیحی را به مردمی که در مناطق بسته زندگی کرده و از حقوق بشر برخوردار نیستند منتقل کنیم. ما پروژه خود را در چند هفته آینده آغاز کرده و امیدوار هستیم که هزاران انجیل را به روی این مناطق بریزیم.

در همین راستا این کلیسا قرار است از پهپادهای کنترل شونده از راه دور برای این منظور استفاده کند و انتظار می‌رود که طی چند هفته آینده طرح آن آغاز شود.

این کلیسا گفت: یک سازمان دیگر در منطقه که نام آن فاش نشده به انجام این ماموریت کمک خواهد کرد. کلیسا لیوتس ارد یکی از بزرگترین و پرمناقشه‌ترین کلیساهای آزاد سوئد محسوب می‌شود. بنیان گذاران این کلیسا در سال 2014 آن را ترک کردند تا به مسیحیت کاتولیک روی آورند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------