آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

پولتیکو:پیام چهره های بانفوذ جمهوریخواه به دونالد ترامپ: از انتخابات کنار بکش



 اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل, ترامپ

پولتیکو نوشت: در میان زمزمه گسترده در مورد اینکه ترامپ ممکن است قبل از انتخابات ریاست جمهوری رقابت را ترک کند برخی چهره های حزب جمهوری خواه در ایالات کلیدی آمریکا یک پیام برای ترامپ دارند: کنار بکش.

به گزارش  انتخاب ، چیزی حدود 70 درصد یعنی اکثریت چهره های و جمهوری خواهان گفته اند خواهان خروج ترامپ از رقابت و جایگزینی یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری اند. با این استناد که ترامپ سبب مغلوب شدن جمهوری خواهان در رقابت پیش رو خواهد شد.

اما برخی چهره های جمهوری خواه هنوز فکر میکنند ترامپ بالاخره به کمپین خود پایان خواهد داد و با یک کاندیدای دیگر جایگزین خواهد شد.

یکی از جمهور خواهان ایالات نیوهمپشایر گفته من ترجیح میدهم با هر کس دیگری شانسم را امتحان کنم تا با یک بازنده که برای ما هزینه های زیادی به بار خواهد آورد.

یکی از جمهوری خواهان ایالت فلوریدا نیز گفت ترامپ موجب مغلوب شدن ما و پیشی جستن حریف خواهد شد و این اثر ویرانگر در نوامبر مشخص خواهد شد. تصویر منفی او در میان آمریکایی های لاتین ، زنان و مستقلین چیزی است که میتواند جمهری خواهان را نابود کند. شعارهای تفرقه افکنانه ترامپ در مورد جامعه آمریکایی لاتینی پتانسیل نابودی ما را برای سالهای پیش رو دارد.

ترامپ هیچ نشانه ای از اینکه قرار است رقابت ترک کند نشان نداده است و کمپین او بر مبارزات انتخاباتی اش اصرار دارد و در این مسیر نیز پشتکار خوبی دارد. اما دو شبکه خبر داده اند که بزرگان حزب جمهوری خواه اخیرا به این پیشنهاد شان چشم دوخته اند که چطور میتواند کار کند.

خروج ترامپ از رقابت انتخاباتی بعد از کاندیداتوری رسمی او یک حرکت نادر در آیین نامه ملی حزب جمهوری خواهان است. این قانون به کمیته ملی جمهوری خواهان شامل 168 عضو که شامل سه رهبر جمهوری خواهان از هر ایالت میشود این قدرت را میدهد که در تصمیمات کنوانسیون ملی تجدید نظر کنند که البته از لحاظ لجستیکی غیر ممکن به نظر می رسد.

 اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل, ترامپ

 

کنوانسیون ملی جمهوری خواهان نسبت به هر نوع پیشنهادی برای تعویض نظر جمهوری خواهان اصلی حساس است در نتیجه درخواست چنین فرایندی مملو از خطر است. اما اگر کنوانسیون ملی و 168 عضو آن در مورد انتخاب کاندیدای جایگزین قانع شوند رای هر ایالت بستگی به وزن و اندازه هیات آن ایالت در آخرین کنوانسیون خواهد داشت.

در این سناریو جمهوری خواهان به احتمال زیاد باید برای اجماع بر سر یک کاندیدا به نتیجه برسند اما گزینه احتمالی و فوری آنها تد کروز یا مایک پنس کاندیداهای رقیب ترامپ و یا پول رایان سخنگوی مجلس نمایندگان خواهد بود .

چهره های جمهوری خواه تعداد انگشت شماری از کاندیداهای جایگزین را پیشنهاد داده اند. یکی از جمهوری خوهان اهل فلوریدا گفت: رایان تنها کاندیدایی است که حزب بر سر آن میتواتند توافق کند این در حالی است که بسیاری دیگر بر فرماندار اوهایو جان کاسیچ تاکید کردند.

اما فقط چون چهره های و پرنفوذ جمهوری خواه می خواهند ترامپ رقابت را ترک کند به این معنی نیست که او به این ها تعهدی دارد. اگر در مورد احتمال آن بپرسید، 58٪ فکر میکنند ترامپ تا روز انتخابات باقی خواهد ماند در این میان کسانی که می خواهند او رقابت را ترک کند هم هستند.

یک جمهوری خواه اهل نیوهمپشایر گفت: من آرزو داشتم 20 پوند وزنم کم شود و بتوانم پیانو بنوازم اما هیچ کدام از اینها درست مثا خروج ترامپ ه همین طور اتفاق نخواهد افتاد.

جمهوری خواه عضو اوهایو گفت: من در یک سردرگمی ای گیر کرده ام. از طرفی بسیار مشتاق خروج ترامپ از رقابتم و از طرفی هیچ کس دیگر این ردا را نمی پوشد. صحبت در این باره تنها حامیان او را سر سخت تر خواهد کرد. ما نمی توانیم بگذاریم آنها فکر کنند ما او را از آنها دزدیده ایم. هیچ مثالی بهتر از این نمیتوان برای شرایط " تقاضا زمانی که بتوانید و تقاضا زمانی که نمی توانید" زد.

برخی چهره های شخصیت ترامپ را به عنوان شاهدی بر این ادعا که او هرگز رقابت را قبل از اینکه رای دهندگان بگویند ترک نخواهد کرد می دانند

 اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل, ترامپ

 
از نظر جمهوری خواه اهل کلورادو ترامپ یک خود شیفته است. هیچ شانسی برای خروخ خود خواسته او از رقابت ها وجود ندارد.

یکی از جمهور خواهان اهل ویرجینیا نیز گفت: ترامپ هیچ جا نمی رود. شخصیت او به او این اجازه را نمی دهد. او سه ماه آینده همه اخبار را پر خواهد کرد. هر روز دردناک تر از دیروز و در نهایت هم خواهد باخت

دموکرات ها غالبا بر این باورند که ترامپ کمپینش را تا آخر جلو خواهد برد . 55٪ از دموکراتها یعنی درصدی شبیه به جمهوری خواهان معتقدند ترامپ با اعتماد به نفسی که از او سراغ دارند تا آخر رقابت خواهد ماند و 45٪ معتقدند ممکن است او قبل از انتخابات انصراف دهد.

یکی از دموکرات های اهل نیو همپشایر نیز گفته است که من برای یک لحظه هم به این احتمال فکر نمیکنم. شخصیت ترامپ خیلی با پذیرش احتمال شکست فاصله دارد. بنابر این در این هفته ما شاهد آغاز روایت های دهان به دهانی از سیستم تقلب بودیم. اگر ترامپ شکست بخورد که من معتقدم این اتفاق می افتد خدا به داد ما برسد چرا که ترامپ و مینیون های او از االان به دنبال دامن زدن به ابعاد حماسی این شکست هستند

تعداد زیادی از نفوذی ها گفته اند که آنها خواهان باقی ماندن ترامپ در رقابتند اما نه به این دلیل که معتقدند او قابلیت برنده شدن یا ظرفیت تبدیل شدن به رییس جمهور را دارد. اگر ترامپ بماند و شکست بخورد این می تواند به درمان حزب بعد از این انتخابات کمک کند

یکی از جمهور خواهان میشیگان نیز گفت: ترامپ در انتخابات کاندیداتوری پیروز شد. او باید عادلانه شکست بخورد. تنها در این صورت می شود روی آنچه در حزب می گذرد حساب باز کرد.

یک جمهوری خواه اهل لوا نیز گفت: من می خواهم ترامپ برای این شکست احساس مقصر بودن داشته باشد نه اینکه آن را گردن تشکیلات بگذارد.

این جمهوری خواه همچنین پیش بینی کرد که شایعات مبنی بر خروج ترامپ از رقابت احتمالا بیشتر خواهد شد. این شایعات در هفته آینده داغ تر خواهد شد زمانی که تعداد رای های او کاهش بیشتری پیدا کند. ما باید روحیه خودمان را حفظ کنیم

* این اطلاعات بر اساس داده های مجله پولیتیکو از طریق پرسشنامه - یک پانل از فعالان، استراتژیست ها و اعضای احزاب در 11 ایالت خاکستری (ایالت هایی که رای آنها تا آخرین لحظه مشخص نیست) است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------