هشدار آمریکا به شهروندانش درباره بازداشت طولانی مدت در ترکیه



 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,سفارت آمریکا

براساس اعلام سفارت آمریکا در آنکارا، طبق اولین حکم صادر شده از سوی دولت ترکیه برای برقراری وضعیت فوق العاده در این کشور، بازداشت موقت پیش از محاکه از حداکثر 4 روز به حداکثر 30 روز افزایش یافته است

سفارت آمریکا در ترکیه به شهروندان آمریکایی هشدار داد که امکان بازداشت آنها تحت قوانین وضعیت فوق العاده به مدت 30 روز وجود دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفارت آمریکا در آنکارا در بیانیه خود نسبت به سفر شهروندان آمریکایی به ترکیه هشدار داده و گفته است که با توجه به قانون "وضعیت فوق‌العاده" در ترکیه و افزایش مدت بازداشت موقت بدون محاکمه به 30 روز، امکان بازداشت شهروندان آمریکایی نیز به مدت 30 روز وجود دارد.

براساس اعلام سفارت آمریکا در آنکارا، طبق اولین حکم صادر شده از سوی دولت ترکیه برای برقراری وضعیت فوق العاده در این کشور، بازداشت موقت پیش از محاکه از حداکثر 4 روز به حداکثر 30 روز افزایش یافته است، بر همین اساس سفارت آمریکا از شهروندان خود می‌خواهد در صورت بازداشت، از پلیس و دیگر مسئولان مرتبط بخواهید بلافاصله با سفارت آمریکا تماس بگیرند.

پس از وقوع کودتای نافرجام 15 ژوئیه، دولت ترکیه سه ماه وضعیت فوق العاده در کشور اعلام کرد.

همچنین براساس این وضعیت محدودیت‌هایی در گردهمایی‌های عمومی اعلام شده است که در همین راستا سفارت آمریکا از شهروندان مقیم خود در ترکیه خواسته نسبت به زمان وقوع حوادث روز این کشور، گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌ها هشیار باشند.

همچنین این سفارتخانه به شهروندان آمریکایی توصیه کرده که مدارک شناسایی خود را همواره به همراه داشته و با مقامات ترکیه همکاری کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------