داعش 20 جوان عراقی را در حویجه عراق در آتش سوزاند



  اخبارربین الملل,خبرهای  بین الملل , داعش

منابع محلی شهرستان حویجه عراق اعلام کردند که عناصر داعش 20 جوان عراقی را به اتهام مخالفت آن ها برای پیوستن به داعش در آتش سوزاندند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، شیخ نایف النعیمی از شیوخ عشایر شهرستان نینوا در این باره گفت: داعش این 20 جوان عراقی را در پایگاه البکاره واقع در شهر حویجه در آتش سوزانده است.


وی افزود: داعش به اجبار از زنان حویجه می خواهد تا به این گروهک تروریستی ملحق شوند.
پیشتر نیز مقام های محلی حویجه اعلام کرده بودند که داعش 200 هزار نفر از اهالی شهرستان حویجه واقع در جنوب غرب استان کرکوک و مناطق اطراف آن را محاصره کرده و مردم از کمبود مواد غذایی و بهداشتی رنج می برند.


شیخ عشایر حویجه هشدار داد: به دلیل محاصره این شهرستان از سوی گروهک تروریستی داعش، در روزهای آینده ما شاهد یک فاجعه انسانی در حویجه خواهیم بود.


چند روز پیش نیز 'محمد تمیم' نماینده مجلس عراق از استان کرکوک در بیانیه ای اعلام کرد که یک نسل کشی جمعی در انتظار مردم حویجه به دست گروه تروریستی داعش روی خواهد داد، زیرا تاکنون ظرف چهار روز 112 نفر از اهالی حویجه به دست داعش به قتل رسیده اند.


وی اضافه کرد: گروه تروریستی داعش با ایجاد میادین مین و بمب گذاری، مانع فرار مردم حویجه از مناطق تحت تصرف این گروه تروریستی می شود و چهار خانواده عراقی شنبه گذشته در حین فرار در نزدیکی جبال حمرین به دلیل بر خورد با مین های کار گذاشته شده و مواد منفجره، کشته شدند.


گروهک تروریستی داعش از ژوئن (خرداد/تیر) 2014 شهرستان حویجه در استان کرکوک را به اشغال خود درآورده اند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------