آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

اطلاعات محرمانه از وقوع حمله تروریستی در کانادا



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل  , داعش

پلیس سلطنتی کانادا از دریافت گزارش‌هایی محرمانه در خصوص احتمال وقوع یک حمله تروریستی در این کشور و دستگیری یک مظنون در این رابطه خبر داد.

به گزارش فارس، پلیس سلطنتی کانادا پس از دریافت هشدارهایی از یکی از نهادهای امنیتی دولتی مبنی بر وجود اطلاعاتی درباره احتمال وقوع حمله تروریستی در این کشور، یک نفر را دستگیر کرده است.

بنا بر گزارش شبکه «سی بی سی»، پلیس کانادا در بیانیه‌ای که بامداد روز پنج‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد: «اوایل روز گذشته، پلیس اطلاعات موثقی در خصوص یک تهدید احتمالی حمله تروریستی دریافت کرده است».

این بیانیه می‌افزاید: «تا این لحظه یک مظنون در این رابطه شناسایی و دستگیر شده است و اقدامات لازم برای تضمین امنیت و رفع خطر احتمالی برای امنیت مردم کانادا صورت گرفته است».

در ادامه این بیانیه تأکید شده است، از آنجا که این مسئله هنوز به طور کامل رفع نشده، تحقیقات و بررسی‌های بیشتر همچنان ادامه دارد و اطلاعات بیشتر متعاقبا منتشر خواهد شد.

پلیس سلطنتی کانادا در این بیانیه تأکید کرده است: «چنین تهدیداتی همواره کاملا جدی گرفته می‌شود تا به شهروندان کانادایی گفته شود که هوشیار باشند و هرگونه مورد یا رفتار مشکوکی را به پلیس محلی گزارش کنند».

گزارش محرمانه نهادهای امنیتی کانادا همچنین شامل تصویر فردی دارای نقاب بود اما هنوز مشخص نیست فردی که تصویر وی منتشر شده همان شخصی باشد که دستگیر شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------