آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

اختلافات ریشه‌ای روسیه و آمریکا درباره بشار اسد است



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,وزارت امور خارجه روسیه

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: ما اختلافات ریشه‌ای با آمریکا در خصوص مشارکت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در روند انتقالی این کشور داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت: این مهم است که ما بین مخالفان میانه‌رو و بین داعش و جبهة النصره در سوریه فرق قائل شویم.

وی ادامه داد: غربی‌ها اطلاعات‌شان را با ما درباره افراد مسلحی که با آنها در سوریه همکاری می‌کنند، مبادله نمی‌کنند و ظاهرا دلایل داخلی در واشنگتن وجود دارد که نمی‌گذارد درباره نیروهای مسلح در سوریه تبادل اطلاعات کنیم.

ریابکوف افزود: اظهارنظرهای آمریکایی‌ها درخصوص تأیید روند سیاسی در سوریه شک برانگیز است و آنچه که اتفاق می‌افتد، کاملا متفاوت (از این اظهارنظرها) است.

وی گفت: واشنگتن بر آتش بس یکجانبه در سوریه اصرار دارد و اینکه دمشق به توافقات روسی آمریکایی پایبند باشد.

وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: همچنان اختلافاتی با واشنگتن درباره نقش اسد در آینده سوریه وجود دارد که البته پیشرفت‌های کندی در این باره به همراه داشته است.

وی درخصوص سیاست‌های آمریکا در قبال روسیه بعد از برگزاری انتخابات نیز بیان کرد: نباید که خیال‌ها و آرزوهای توجیه ناپذیر داشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------