روش جدید داعش برای کشتن افراد فراری



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش روش جدیدی را برای کشتن عناصر فراری خود در شمال عراق ابداع کرد.

به گزارش العالم، گروه تروریستی داعش این روش را برای عناصر خود که از میدان جنگ در موصل در شمال عراق فرار می کنند، به کار می برد.

براساس این روش، داعش عناصر فراری خود از میدان جنگ را داخل یک خودرو قرار داده و تمام منافذ آن را می بندد و سپس آن را با گاز پر می کند تا دچار مرگ تدریجی شوند.

روزنامه آمریکایی «هرالد تریبیون» در این باره نوشت: داعش دست و پای افراد فراری خود را می بندد و سپس آنها را داخل اتومبیل می اندازد و تمام راه های ورود و خروج هوا را می بندد و سپس با پمپاژ گاز سمی به داخل اتومبیل، آنها را رها می کند تا آرام آرام بمیرند.

در همین حال، روزنامه «دیلی میل» چاپ لندن نوشت: این خبر پس از آن منتشر شد که یک گور دسته جمعی با 200 جسد که همگی متعلق به عناصر داعش بودند، کشف شد. این عناصر داعش در درگیری در استان الانبار عراق کشته شده بودند.

شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر بزرگترین و اصلی ترین پایگاه گروه تروریستی داعش در عراق است و ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی در همین شهر، تأسیس به اصطلاح خلافت خود بر مساحت گسترده ای از خاک عراق و سوریه را اعلام کرد.

ارتش عراق در حال آماده سازی خود برای آزادسازی شهر موصل است.

هشام الهاشمی از مسئولان بلندپایه امنیتی عراقق اعلام کرده است که عملیات آزادسازی موصل در اواخر سپتامبر (اوایل مهرماه سال جاری) آغاز می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------