اعدام خانوادگی تروریست‌های فراری جبهه النصره



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,گروه تروریستی جبهه النصره

گروه تروریستی جبهه النصره همزمان با تحمل تلفات سنگین در برابر حمله های ارتش سوریه در منطقه حلب، 40 نفره از تروریست ها و اعضای خانواده آنها را که قصد تسلیم داشتند، اعدام کرد.

 به گزارش  ایرنا ؛مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه در خبرنامه امروز (شنبه) خود اعلام کرد: تروریست های پشیمان قصد داشتند همراه اعضای خانواده خود وارد گذرگاه امن ویژه تسلیم افراد مسلح در منطقه حلب شوند که از سوی ماموران جبهه النصره شناسایی و بلافاصله همگی اعدام شدند.

در این گزارش که پایگاه وزارت دفاع روسیه آن را منتشر کرده، اعلام شده است: اعدام دسته جمعی تروریست های جبهه النصره و اعضای خانواده های آنان در شرق شهر حلب بخش قراط الانصاری اجرا شده است.

جاده کاستلو یکی از هفت گذرگاه امن خروج افراد از منطقه درگیری های حلب، ویژه جنگجویان و تروریست های خواهان تسلیم است که پس از تحویل سلاح به نیروهای سوری، گواهی همکاری دریافت می کنند.

روسیه از عملیات گسترده نظامیان سوری علیه تروریست ها برای پایان اشغال حلب پشتیبانی هوایی می کند.

براساس گزارش های اعلام شده، در یک هفته گذشته بیش از 1000 تروریست ضد سوری در عملیات آزادسازی حلب کشته و فراتر از دو هزار نفر دیگر مجروح شده اند و دهها دستگاه تانک، نفربر زرهی، خودروهای مجهز به تیربار و جنگ افزارهای نیمه سنگین و مواضع توپخانه ای تروریست ها هم نابود شده است.


همچنین اعلام شده است که جبهه النصره در منطقه حلب هفت هزار نیرو متمرکز کرده است و تروریست های زیادی نیز از ادلب، حمص و حما به منطقه گسیل شده اند که بین آنان اعضای چندین گروه معارض به اصطلاح میانه رو نیز وجود دارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------