نخست وزیر عراق:داعش هوادارانی درمیان اهل سیاست و رسانه دارد



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,نخست وزیر عراق

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق گفت: داعش درمیان اهل سیاست و رسانه هوادارانی دارد ولی ما مصمم هستیم خاک کشورمان را به کلی از لوث وجود این گروه پاک کنیم.

به گزارش ایرنا به  نقل از   السومریه نیوز، وی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان انفجار کراده افزود: حلقه محاصره داعش در عراق تنگ تر شده و بسیاری از سرکردگان این گروه کشته شده اند ما همچنان به تعقیب آنها خواهیم پرداخت و تا راندن کامل آنها از خاک کشورمان به مبارزه ادامه می دهیم.


العبادی افزود: تروریسم درپی شکستن عزم و اراده و تضعیف روحیه ما از طریق دست زدن به جنایات و قتل غیرنظامیان بود ولی ما پس از انفجار کراده شاهد بزرگترین عملیات قهرمانانه در فلوجه ، القیاره و سایر مناطق علیه این گروه تروریستی بودیم.


نخست وزیر عراق ادامه داد: انتظار دارید با عناصر داعش که فرزندان بی گناه این مرز و بوم را می کشند چه کنیم ؟ ما با کسانی که ملت مان را می کشند با رحمت و رافت برخورد نمی کنیم داعشی ها نخواهند توانست ملت ما را به زانو درآورند و ما با وحدت با وهمبستگی ملی به مقابله با چالش های پیش رو می رویم.


وی با بیان این که داعش در میان چهره های سیاسی و رسانه ها و نیز برخی افراد متمول هوادارانی دارد، افزود: از ابراز حساسیت و واکنش برخی درقبال اعلام دروغ سیاسی به عنوان جرم حیثیتی تعجب می کنم ؛ به نظر می رسد این افراد اصطلاحا به خودشان شک دارند که چنین واکنشی نشان می دهند.


نخست وزیر عراق با بیان این که دروغ سیاسی باید به عنوان یک جرم حیثیتی تلقی شود گفته بود برخی با به راه انداختن موج اتهامات وتخریب علیه افراد قصد برهم زدن اوضاع و گل آلود کردن آب را دارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------