نامزد مستقل انتخابات آمریکا: ترامپ باید متوقف شود



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,انتخابات ریاست جمهوری

نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا گفته است: ما باید دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در این انتخابات را متوقف کنیم. باید به این نتیجه برسیم که او نمی‌تواند رییس جمهوری آمریکا باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس، اوان مک‌ مولین، مامور سابق سیا و مشاور سیاست گذاری جمهوری خواهان گفته است برای متوقف کردن ترامپ به صورت مستقل در این اتنخابات شرکت می‌کند.

وی قرار است روز دوشنبه کمپین خود را برای حضور در رقابت های انتخاباتی آمریکا آغاز کند و این حضور با خشم و عصبانیت شدید از حزب جمهوری خواه به دلیل نامزدی ترامپ صورت می گیرد.

مک مولین بعنوان مدیر ارشد سیاست گذاری کنفرانس جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا منتقد سرسخت دونالد ترامپ است و از حامیان گروه ضد ترامپ نیز به شما می‌رود.

وی در جریان سخنرانی روز جمعه خود گفت که ترامپ برای تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا اصلا مناسب نیست و ابراز امیدواری کرد که مردم آمریکا شخص دیگری را برگزینند.

نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری ITV  گفت: ما باید ترامپ را متوقف کنیم و به این اتفاق نظر برسیم که او برای تصدی این سمت مناسب نیست. باید به گزینه دیگری بیندیشیم. امیدوارم که مردم به گزینه دیگری فکر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که درصورت اختلاف نظر در رای دادن به نامزد جمهوری خواهان، آیا این امر به هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها کمک می کند یا خیر، گفت:‌ ترامپ بازنده است. به این دلیل که او توانایی رقابت با هیلاری کلینتون را که او هم کاندیدای قوی‌ نیست، ندارد. به نظرم هیلاری کلینتون ضعیف‌ترین کاندیدایی است که دموکرات‌ها تا به امروز داشته‌اند.

انتقادها از ترامپ درمیان دموکرات‌ها و جمهوری خواهان روز به روز در حال گسترش است به طوریکه روز جمعه مشخص شد سناتورها و اعضای کنگره از سوی جمهوری خواهان نگرانی شدید خود را درباره پیروزی احتمالی ترامپ در این انتخابات ابراز داشته و در نامه ای سرگشاده با بیش از 70 امضا از رییس کمیته ملی جمهوری خواهان خواستند تا دیگر از ترامپ حمایت مالی نکند.

مک‌مولین 40 ساله که تاکنون هرگز پستی انتخاباتی نداشته از سوی گروهی موسوم به "بهترین برای آمریکا" تحت رهبری ریک ویلسون، مشاور جمهوری خواهان و جوئل سیربی، ناظر انتخاباتی از ایالت فلوریدا بعنوان نامزد مستقل انتخاب شده است. این دو چندین ماه را برای انتخاب یک کاندیدای مناسب صرف کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------