آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

یگان اطلاعاتی داعش، تروریسم را به جهان صادر می‌کند



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, داعش

براساس اسناد اطلاعاتی و بازجویی‌های صورت گرفته در فرانسه، بلژیک، آلمان و اتریش یک شاخه اطلاعات محرمانه داعش موسوم به "امنی" که متشکل از نیروهای پلیس داخلی و شاخه عملیات خارجی است، تروریسم را به سراسر جهان صادر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ورلد بولتن، این اسناد و مدارک نشان می‌دهند که داعش سربازان پیاده نظام "امنی" را به اتریش، آلمان، اسپانیا، لبنان، تونس، بنگلادش، اندونزی و مالزی اعزام کرده است.

هری سارخو، شهروند آلمان و یکی از عاملان یگان امنی گفت: این یگان داعش عمدتا از افرادی که تازه مسلمان هستند و تغییر دین داده‌اند، استفاده می‌کند. این نو دین‌ها با مردم ارتباط برقرار کرده و به آنها پیام‌های داعش را ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: مردی که در همه چیز دخیل است "ابومحمد العدنانی" (مسئول اول داعش در سوریه و سخنگوی این گروه) است. او رییس یگان امنی و نیروهای ویژه است.

سارفو در جریان مصاحبه‌ای که در زندان فوق امنیتی در نزدیکی برمن، آلمان صورت گرفت، گفت: عاملان یگان امنی به من گفته‌اند که تعداد زیادی نیرو دارند که در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند و آنها آماده فرمان برای حمله به مردم اروپا هستند و این اظهارات قبل از حملات بروکسل و حملات پاریس مطرح شدند. 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------