آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

بازداشت پسر وزیر دفاع عراق به اتهام فساد



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,وزیر دفاع

منابع عراقی از بازداشت پسر وزیر دفاع و چند مسئول نظامی عالی‌رتبه دیگر این کشور به اتهام دست داشتن در پرونده‌های فساد خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع آگاه عراقی می‌گویند که نیروهای امنیتی عراق محمد عبدالحسین جری، افسر امنیتی در وزارت دفاع، مهند وتوت، دبیر سازمان اطلاعات نظامی و فنر خالد العبیدی، پسر خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق را به اتهام مشارکت در فسادهای موجود بازداشت کردند.

به گفته این منابع، بازداشت افراد مذکور بنا به اعترافات متهمی صورت گرفته که العبیدی اخیرا وی را به عنوان شاهد برای شهادت دادن علیه سلیم الجبوری، رئیس پارلمان عراق به کار گرفته بود.

خالد العبیدی، سلیم الجبوری را به دست داشتن در پرونده های فساد متهم کرده است. وی سی‌دی‌هایی را به عنوان سند علیه الجبوری به هیئت قضایی عراق داد اما هیئت قضایی آن را کافی ندانست و الجبوری را تبرئه کرد.

منابع عراقی العام کرده‌اند فردی که در این سی دی علیه الجبوری شهادت می‌دهد یک شاهد جعلی است و خود العبیدی وی را برای شهادت دادن علیه الجبوری به کار گرفته بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------