ترامپ: قتل سیاهپوست قابل توجیه است



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,ترامپ

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوریخواه امریکا روز سه شنبه پس از دیدار از شهر نا آرام میلواکی ، کشته شدن یک سیاهپوست به ضرب گلوله پلیس را توجیه پذیر دانست.

به گزارش انتخاب از خبرگزاری رویترز از میلواکی ، ترامپ در حالی این موضع را در دفاع از پلیس اتخاذ کرد که قتل این سیاهپوست موجب اعتراضات شدید شد.

وی گفت : شواهد اولیه نشان می دهد تیراندازی پلیس که منجر به مرگ این سیاهپوست شده قابل توجیه است.

ترامپ که با وجود اعتراضات سراسری به تیراندازی های پلیس همواره در دفاع از نیروی انتظامی ثابت قدم نشان داده به فاکس نیوز گفت : وی قصد دارد در جلسه ی شورای شهر در ایالت ویسکانسین به ناآرامی های ایجاد شده بپردازد.

ترامپ ادامه داد :' صحبت نظم و قانون است . ما باید از قوانین پیروی کنیم و در غیر این صورت کشوری نخواهیم داشت. ما با قضیه ای روبه رو هستیم که مردمان خوب سعی دارند نوعی آرامش برقرار کنند ولی آنها آرام نمی شوند و پلیس ما وظیفه خاصی دارد. '

نا آرامی در شهر میلواکی از شنبه شب پس از مرگ سیلویل اسمیت یک سیاهپوست 23 ساله آغاز شد. مقامات گفتند اسمیت به دلیل سوء ظن متوقف شد ولی پا به فرار گذاشت و پلیس مجبور شد به دلیل حمل غیر قانونی سلاح و گوش ندادن به فرمان پلیس برای تحویل سلاح به سوی وی شلیک کند.

ترامپ گفت : براساس روایت پلیس ، وی اسلحه را به سمت یک پلیس نشانه گرفته بود و اگر این موضوع درست باشد دیگر مردم نباید شورش کنند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------