آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

هشدار نظامی آمریکا به روسیه



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل ,  روابط آمریکا  و روسیه

همزمان با تداوم تنش نظامی بین غرب و روسیه در دریای سیاه و بالتیک، حضور نظامیان ناتو و آمریکا در شرق اروپا و پنج جمهوری شوروی سابق، واشنگتن به مسکو هشدار داد که پرواز نزدیک جنگنده های روسی را بر فراز ناوها و نزدیک هواپیماهای جاسوسی آمریکایی متوقف کند.

به گزارش ایرنا، خانم دبورا لی جیمز فرمانده نیروی هوایی آمریکا با اعلام این هشدار، از روسیه خواست در باره انجام چنین اقدام هایی بیشتر دقت کند.


روزنامه ایزوستیا روز پنجشنبه به نقل از سخنان لی جیمز نوشت: هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه می توانند و باید هنگام نزدیک شدن به ناوها و هواپیماهای آمریکایی توجه کافی به اقدام های خود داشته باشند.


وی افزوده است: خلبانان حرفه ای نظامی هیچگاه بر فراز هواپیماهای تجسسی یا در ارتفاع پایین روی ناوهای حاضر در آب های بین المللی پرواز نمی کنند و مانور نمی دهند.


وی در پایان تاکید کرد که روسیه باید این اقدام ها را به شیوه بهتری از عملیات کنونی انجام دهد.


پروازهای تجسسی هواپیماهای آمریکایی نزدیک مرزهای روسیه بویژه کناره دریای بالتیک، تردد روزافزون رزمناوهای غربی در دریای سیاه، حضور موقت و دائمی نظامیان ناتو و آمریکا در شرق اروپا بویژه کشورهای رومانی و لهستان، لتونی، استونی، گرجستان هم مرز روسیه همراه لیتوانی و مولداوی (پنج جمهوری شوروی سابق) سبب شده تنش های رو به گسترشی بین مسکو و غرب در این مناطق حاکم شود.


مسکو با رد این دیدگاه غرب که روسیه توان نظامی خود را به صورت تهدید کننده ای علیه کشورهای منطقه و شرق اروپا افزایش می دهد، اعلام کرده، سیاست ناتو دشمن تراشی برای حفظ جایگاه خود و برتری جویی است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------