آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

رهبر القاعده خطاب به ابوبکر البغدادی: از خوارج بدترید



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ایمن الظواهری

در ادامه منازعات میان گروه‌های تروریستی، ایمن الظواهری، سرکرده القاعده، ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش را با تعابیر بی‌سابقه‌ای مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایسنا، سرکرده القاعده با بیان این که داعش و سرکرده آن در تلاشند تا میان صفوف مسلمانان دودستگی و تفرقه ایجاد کنند، افزود: گروه ابراهیم البدری (ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه داعش) از خوارج بدتر شده‌اند و علاوه بر تکفیر مردم مسلمان، علما، صالحان و مجاهدان را هم تکفیر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الظواهری در سخنانی که از سوی القاعده منتشر شد، گفت: داعش هر کسی را که با آنها مبارزه کند، کافر و همسرش را زناکار می‌داند. هرکسی را که با آنها جنگید، تکفیر کردند؛ حتی اگر برای اقامه دین و شریعت تلاش می‌کرد. انگار آنها پیغمبرند که محاربان خود را تکفیر می‌کنند.

سرکرده گروه تروریستی القاعده از داعش خواست ادله‌ای برای کفر القاعده و حقانیت کسانی که با بغدادی بیعت کرده‌اند، ارائه کند.

وی افزود: ما امروز از البدری می خواهیم در بیانیه ای رسمی، ادله ای موثق برای اثبات تکفیر ما بیاورد و نیز اسامی و مشخصات کسانی که با بغدادی بیعت کرده‌اند و تاریخ بیعتشان را اعلام کند؛ به خصوص کسانی که از بین نیروهای سابق صدام و بالاخص نیروهای اطلاعاتی او به داعش پیوسته‌اند.

الظواهری با هشدار درباره بیعت با ابوبکر بغدادی گفت: به کسانی که با ابراهیم البدری بیعت کرده و به گروه او پیوسته‌اند، هشدار می‌دهم که همگی شریک جرم او در تکفیر مسلمانان و ایجاد تفرقه میان مجاهدان و جنایت علیه انسان ها هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------