آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

۱۵ هزار ایمیل جدید هیلاری کلینتون منتشر می‌شود



  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,هیلاری کلینتون

وزارت خارجه آمریکا از احتمال انتشار 15000 ایمیل جدید «هیلاری کلینتون» در اواسط ماه اکتبر و حدود دو هفته پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که در حال بررسی حدود 15000 ایمیلی است که پیشتر به عنوان بخشی از تحقیقات اف بی آی درباره مدیریت سهل انگارانه اطلاعات حساس از طریق ایمیل‌های شخصی «هیلاری کلینتون» افشا شده بود.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وکلای وزارت خارجه آمریکا امروز در دادگاه فدرال حاضر شده و به قاضی فدرال اعلام کردند که احتمالا با پشت سر گذاشتن روند بررسی ایمیل‌ها، نخستین بسته از ایمیل‌های جدید در اواسط ماه اکتبر منتشر می‌شود.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشت، اعلام این مسئله با توجه به این که حدود دو هفته پیش از انتخابات ماه نوامبر ریاست‌جمهوری آمریکا است، نگرانی‌هایی را مطرح کرده است.

یک قاضی فدرال روز دوشنبه از وزارت خارجه آمریکا خواسته بود تا انتشار احتمالی 14900 مورد از ایمیل‌های هیلاری کلینتون که اف بی آی در مدت انجام تحقیقاتش در خصوص تبادل اطلاعات محرمانه با استفاده از سرورهای شخصی ایمیل در جایگاه وزیر خارجه آمریکا به آنها دسترسی پیدا کرده بود، را منتشر کند.

«مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این رابطه گفت، وزارت خارجه آمریکا همچنان در حال بررسی 14900 سند افشا شده است و احتمالا این اسناد تا اواسط اکتبر منتشر شود.

بنا بر این گزارش، تا کنون حدود 30 هزار ایمیل کلینتون مربوط به سال‌های 2009 تا 2013 میلادی که وی در مقام وزیر خارجه آمریکا مشغول فعالیت بود بررسی و توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر شده است. بش از 2 هزار ایمیل شامل اطلاعات محرمانه بوده است.

گفته می‌شود که این 14900 ایمیل جدید موسوم به «Boasberg» شامل ایمیل‌هایی است که کلینتون قبلا در زمان تحویل سمت خود به وزارت خارجه تحویل نداده است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------