ترامپ: مهاجران روادید منقضی شده را قلع و قمع می کنم



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل , ترامپ

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، در صورت انتخاب شدن به ریاست جمهوری، کسانی که مهلت قانونی روادید آنها به اتمام رسیده است را قلع و قمع می کند.

به گزارش ایرنا  به  نقل از  خبرگزاری رویترز، ترامپ که چند روز پیش از تصمیم خود برای تعدیل طرحش در باره اخراج 11 میلیون مهاجر غیرقانونی در آمریکا سخن گفته بود، شنبه شب در جریان مبارزات انتخاباتی اش در 'دس مونیس' ایالت آیووا گفت، در صورتی که به ریاست جمهوری انتخاب شوم، برای اطمینان از این مساله که مهاجران غیرقانونی که مهلت روادیدشان به پایان رسیده است، به سرعت اخراج می شوند، سازوکار رهگیری ایجاد می کنم.


ترامپ افزود، علاوه بر این، روش راستی آزمایی الکترونیکی را نیز به منظور جلوگیری از بهره مندی این مهاجران غیرقانونی از هزینه های بهزیستی و رفاهی و سایر مزایا پیشنهاد خواهم کرد.


وی تاکید کرد، اگر تاریخ انقضای روادیدها را اعمال نکنیم، در این صورت، مرزی باز خواهیم داشت.


ترامپ خاطر نشان کرد، حل مساله مهاجرت های غیرقانونی برای کمک به آمریکایی ها در زمینه پیدا کردن کار حائز اهمیت است.


هر وقت که یک شهروند آمریکایی آفریقایی تبار و یا هر شهروند دیگری کار خود را به خاطر یک مهاجر غیرقانونی از دست می دهد، در واقع حقوق شهروندان آمریکایی نقض می شود. طبق قانون حمایت باید شامل اجرای مستمر قوانین مهاجرت باشد.


این نامزد جمهوریخواه که بارها به خاطر اظهارات مختلف، از جمله ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا و یا دیوار کشی بین مرز آمریکا و مکزیک، با انتقاد شدید مواجه شده است، گفت، در صورت رئیس جمهوری شدن، اولین اولویت من اخراج فوری هزاران مهاجر غیرقانونی است که با وجود ارتکاب جرم همچنان در آمریکا زندگی می کنند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------