آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نخستین دیدار اوباما و اردوغان پس از کودتای نافرجام ترکیه در چین



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,دیدار اوباما و اردوغان

«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه برای نخستین بار پس از کودتای نافرجام 15 ژوئیه در ترکیه در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در هانگجو چین با یکدیگر دیدار و مذاکره می کنند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز به نقل از «بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی آمریکا گزارش داد که رئیسان جمهوری آمریکا و ترکیه روز 4 سپتامبر (14 شهریور) در هانگجو چین و در جریان اجلاس سران گروه بیست دیدار می کنند.


رویترز به نقل از این مقام آمریکایی نوشت که دستور کار این دیدار گفت و گو در مورد رخدادهای پساکودتای ترکیه، عملیات نظامی علیه داعش و برقراری ثبات در سوریه خواهد بود.


به نوشته رویترز، کاخ سفید پیشتر مخالفت خود را با ورود نظامیان ترکیه به شمال سوریه و قلمرو 'نیروهای دمکراتیک سوریه' اعلام کرد. دولت اوباما از این نیروها حمایت می کند و معتقد است که اقدام ترکیه منجر به تضعیف جبهه ضد داعش می شود.


به گزارش ایرنا، سران آمریکا و روسیه نیز در جریان این اجلاس دیداری غیر رسمی خواهند داشت و مسائل سوریه و اوکراین را بررسی خواهند کرد.


اجلاس سران 20 قدرت اقتصادی جهان روزهای 4 و 5 سپتامبر (14 و 15 شهریور) برگزار خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------