اف بی آی مردی که قصد ترور اوباما را داشت بازداشت کرد



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل, اوباما

پلیس اف بی آی مردی که با جمع آوری اسلحه و مهمات فراوان قصد آتش زدن مساجد، کشتن مسلمانان آمریکایی، بمبگذاری در ادارات پلیس و کشتن رئیس جمهوری این کشور را داشت باز داشت کرد.

 به  گزارش  ایرنا  ؛پلیس اف بی آی اعلام کرد، در پایان هفته گذشته با هجوم به خانه مرد 40 ساله به نام «جوزف گارگویلو» که مدت ها زیر نظر نیروهای این اداره بوده و قصد کشتن مسلمانان آمریکایی، نیروهای پلیس و ترور اوباما رئیس جمهوری آمریکا را داشته به انبوهی از سلاح های مختلف، مهمات و مواد منفجره برخورد کرده است.


بر همین اساس ماموران در جستجوهای خود به قطعاتی از سلاح خودکار موسوم به ' ا آر-15' برخورده اند که این فرد با استفاده از آن می توانست در هر ثانیه 30 گلوله شلیک کند.


سخنگوی اف بی آی در مورد این مرد که روز شنبه بازداشت شده به خبرنگاران گفت، این اداره پس از یک ماه زیر نظر گرفتن مظنون پی برده که او قصد داشت با بمبگذاری در ادارات پلیس، نیروهای پلیس را به قتل برساند و قبل از آن که بدست نیروهای امنیت ملی آمریکا کشته شود تعداد زیادی از آن ها را نیز از پای در آورد.


اف بی آی در اطلاعیه ای روز دوشنبه خود در همین باره اعلام کرد 'در روزهای اخیر پی برده بود که گارگویلو در عین حال در صدد بوده است به مساجد مسلمانان حمله کند و اوباما رئیس جمهور آمریکا را نیز ترور کند.'


بر اساس یافته های اف بی آی این مرد همچنین قصد داشت با مسدود کردن راه های ورود و خروج یکی از مساجد این ایالت آن را به آتش بکشد.


سخنگوی اف بی آی پیش بینی کرد، فرد بازداشت شده حد اکثر به 10 سال زندان و یا سه سال زندان همراه با پرداخت 250 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------