آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

منابع تأمین کننده سوخت داعش منهدم شد



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل ,داعش

رتش و نیروهای مردمی این کشور توانستند منابع تامین کننده سوخت گروهک تروریستی داعش را با همه اعضای مرتبط با آن در شرق روستای شعف در حومه سویدا در جنوب شرق دمشق منهدم کنند.

به گزارش ایرنا  به  نقل از  خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، جنگنده - بمب افکن های ارتش سوریه همچنین سلسله حملاتی را علیه مراکز و تجمع تروریست های جبهه النصره در حومه حلب انجام دادند.

یک منبع نظامی به سانا گفته است که حملات هوایی بمب افکن های سوریه منجر به انهدام یک مخفی گاه تروریست ها شده و تلفات زیادی را به آنها در روستای کفر حمرا واقع در شمال غرب شهر حلب وارد آورده است.

یگان های ارتش سوریه دو روز گذشته نیز پیشروی قابل ملاحظه ای در حومه جنوبی حلب داشتند و توانستند برخی از این مناطق را پس از آن که خسارت های زیادی به تروریست ها وارد آوردند، کنترل و باز پس گیرند.

نیروی هوایی سوریه هم چنین ضربات سهمگینی به تحرکات و مراکز استقرار گروه های تروریستی جیش الفتح در حومه شمالی حماه وارد آوردند.

مرکز حمله نیروی هوایی سوریه دو شهر «مورک» و «طیبه الامام» و اطراف روستای «البویضه» و دهستان «صوران» در حومه شمالی حماه بوده است که در جریان آن شمار زیادی از تروریست ها کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز منهدم شده است.

نیروهای ارتش سوریه دیروز 50 تروریست را از جمله «مهدی الاشقر» سرکرده گروهک تروریستی «جیش العزه» را به هلاکت رساندند که در جریان این حملات 70 نفر دیگر از تروریست ها نیز زخمی شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------