آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

اوباما: مذاکره با روسیه کلید حل بخشی از مشکل سوریه است



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, اوباما

رئیس جمهور آمریکا: تلاش برای جمع کردن همه نیروهای موجود در سوریه کار دشواری است اما مذاکره با روسیه کلید حل این مشکل است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به  نقل  از  خبرگزاری رویترز از چین، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا امروز طی سخنرانی در چین اعلام کرد اگر ما از روسها واکنش لازم را  دریافت نکنیم ، معلوم نیست ورود به مرحله بعدی در سوریه چگونه پیش خواهیم رفت.

همچنین شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: باراک اوباما در سخنرانی خود در چین گفت: به توافقی درباره توقف درگیریها در سوریه نزدیک نشده ایم.
 
وی افزود برای کاستن از خشونت و تقویت کمک رسانی در سوریه به عنوان مقدمه دستیابی به راه حل سیاسی بحران در این کشور تلاش می کنیم.

اوباما:‌ تنش با چین بر سر حقوق بشر بخشی از کار ماست

اوباما گفت مذاکرات ما  با شی جینپینگ رئیس جمهور چین درباره حقوق بشر ، دستخوش تنش هایی است ولی اینها همه بخشی از شغل و حرفه ماست.

تاکید اوباما بر مشورت با انگلیس برای کاهش مشکلات اقتصادی حاصل از برگزیت

وی در سخنانی در چین اعلام کرد آمریکا به منظور اطمینان از اینکه پیامدهای حاصل از تصمیم انگلیس مبنی بر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر همکاریهای تجاری تاثیری منفی نداشته باشد ، با انگلیس مشورت و رایزنی خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------