هیلاری کلینتون نگران مداخله روسیه در روند انتخابات آمریکاست



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل ,هیلاری کلینتون

 'هیلاری کلینتون' نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، از شنیدن گزارش هایی مبنی بر مداخله روسیه در روند انتخابات آمریکا از طریق حملات سایبری به سایت حزب دمکرات به شدت نگران شده است.

به گزارش ایرنا به  نقل  از  خبرگزاری فرانسه، کلینتون هنگام عزیمت به ایلینویز به خبرنگاران گفت، احتمال دست داشتن روسیه در حملات سایبری که در ماه ژوئیه برملا شد، باعث ایجاد تردیدهایی بزرگ درباره احتمال مداخله مسکو در روند انتخاباتی ما شده است.


وی مداخله روسیه را به عنوان 'تهدیدی از جانب یک قدرت متخاصم خارجی' یاد کرد.


کلینتون همچنین از 'دونالد ترامپ' رقیب جمهوریخواه خود به خاطر تشویق روسیه به جاسوسی از وی(کلینتون) به شدت انتقاد کرد و گفت، تا کنون نه قدرت متخاصم خارجی که در روند انتخابات ما مداخله کند و نه نامزدی از احزاب عمده که از روسیه بخواهد دیگری را هک کند، نداشتیم.


نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خاطر نشان کرد، مقامات و کارشناسان جاسوسی آمریکا متفق القولند که این هک با هماهنگی سازمان جاسوسی روسیه انجام شده است.


روزنامه واشنگتن پست نوشت، مقامات آمریکا در حال تحقیق درباره عملیات و حمله سایبری روسیه به سیستم های ثبت نام رای دهندگان در ایالت آریزونا هستند.


روسیه هرگونه دخالت در این امر را تکذیب کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------