آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

افزایش 42 درصدی جرائم خشونت آمیز علیه پناهجویان در آلمان



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,آنگلا مرکل

 در بحبوحه بحران مهاجرت و افزایش ورود پناهجویان به آلمان، تعداد جرائم خشونت آمیز راستگرایان افراطی علیه پناهجویان و مهاجران 42 درصد در سراسر آلمان افزایش یافته است.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز انگلیس با اشاره به پیشی گرفتن حزب آلترناتیو برای آلمان (ای اف دی) از حزب «دمکرات مسیحی» به ریاست «آنگلا مرکل» در انتخابات مهم ایالت «مکلنبورگ فورپومرن» نوشت: در حالی که فقط سه سال از تاسیس حزب راست افراطی 'ای اف دی' آلمان می گذرد، این حزب عمدتا به دلیل مواضع ضد مهاجرتی خود قدرت و شتاب بیشتری در پیشبرد اهداف حزبی اش گرفته است.


نتایج انتخابات این ایالت از این لحاظ حائز اهمیت است که شهر « اشترالزوند» حوزه انتخابیه آنگلا مرکل در پارلمان آلمان، در این ایالت واقع شده است. این انتخابات همچنین درست یک سال پس از تصمیم سرنوشت ساز مرکل برای پذیرش ده ها هزار پناهجو برگزار شده و به عقیده بسیاری از کارشناسان، نتایج آن نشان دهنده نارضایتی مردم آلمان از سیاست های دولت در قبال پناهجویان است.


سال گذشته بیش از یک میلیون پناهجو وارد آلمان شدند اما فقط تعداد معدودی از آنها در ایالت مکلنبورگ فورپومرن توزیع شده اند.


پیروزی یک حزب راست افراطی در این ایالت می تواند اوضاع را برای مهاجران دشوارتر کند. «کارن لاریش» که به مهاجران کمک می کند، در گفت و گو با شبکه اسکای نیوز بدرفتاری از سوی نئونازی ها را تایید و تشریح کرد که چگونه قربانی اقدامات تهدید آمیز از سوی این گروه بدلیل نقش وی در کمک به مهاجران در آلمان بوده است.


این زن آلمانی که مدریت یک مرکز کمک رسانی به پناهجویان را در شهر «گوتزرو/ Gustrow» در ایالت فورپومرن برعهده دارد، گفت در یک مورد با یک بطری حاوی اسید به آپارتمان محل سکونتش حمله شده است و مواد آتش زا نیز در صندوق پستی محل کارش قرار داده شده بود.
وی همچنین از دیوارنوشته های توهین آمیزی که وی را «خائن» و عنصری نامطلوب توصیف کرده اند، سخن گفت و اظهار داشت که تلفنی و از طریق پایگاه های اجتماعی مجازی نیز به وی توهین شده است.


این زن آلمانی می گوید در شهر محل اقامتش که بخشی از آلمان شرقی سابق محسوب می شود حامیان نئو نازی ها آشکارا در توهین به وی آزاد هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------