اوباما: آزمایشات موشکی انزوای کره‌شمالی را عمیق‌تر می‌کند



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,رئیس‌جمهوری آمریکا

رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (سه‌شنبه) در لائوس به دولت کره‌شمالی هشدار داد که آزمایش‌های تحریک‌آمیز تسلیحاتی پیونگ‌یانگ به انزوای بیشتر این کشور کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در یک نشست رهبران منطقه‌ای در لائوس گفت: امروز با پارک گئون های، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی دیدار می‌کنم تا بار دیگر ائتلاف شکست‌ناپذیرمان را تایید و تاکید کنم که جامعه بین‌الملل همچنان متحد است تا کره‌شمالی درک کند که اقدامات تحریک‌آمیزش تنها آن را منزوی‌تر خواهد کرد.

 اوباما در آخرین سفرش به آسیا به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا، بار دیگر بر مشارکت کشورش در این منطقه تاکید کرد و گفت که حتی پس از رفتنش از کاخ سفید هم این روند تداوم می‌یابد. او در سخنرانی‌اش در پایتخت ویتنام گفت: منافع آمریکا در آسیا – اقیانوسیه امر جدیدی نیست. این یک مد زودگذر نیست. این بیانگر منافع ملی اساسی است.

اوباما در یازدهمین و آخرین سفرش به آسیا – اقیانوسیه، در تلاش برای تحکیم رویکردش به این منطقه بود که مشخصه اصلی هشت سال ریاست جمهوری اوست. او در سخنانش این سیاست را بار دیگر به صورت کوتاه بیان کرد؛ سیاستی که گاها به دلیل خشونت‌ها و بی‌ثباتی‌ها در خاورمیانه از مسیر اصلی‌اش خارج می‌شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------