ضرب الاجل ترامپ برای شکست داعش



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ریاست جمهوری آمریکا

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا گفت: در صورت پیروزی در انتخابات به ژنرال ها 30 روز مهلت خواهد داد تا طرحی را برای شکست گروه ترویستی داعش ارائه دهند.

به گزارش ایرنا؛ شبکه خبری اسکای نیوز، ترامپ در یک گردهمایی در کارولینای شمالی گفت: درصورت پیروزی در انتخابات به ژنرال های ارشد یک دستور ساده خواهد داد و آنها باید طرح خود را برای شکست سریع و قدرتمند داعش در مدت 30 روز به کاخ سفید ارائه دهند.


انتظار می رود ترامپ در صورت راهیابی به کاخ سفید، طرحی را برای پایان دادن به کاهش بودجه ارتش و در مقابل، افزایش هزینه های نیروهای مسلح ارائه دهد.


روز سه شنبه 88 نفر از مقام های ارشد نظامی سابق آمریکا در نامه ای سرگشاده از ترامپ حمایت کردند. این گروه که ژنرال ها و دریاسالاران بازنشسته را شامل می شد در نامه خود عنوان کردند که این نامزد 70 ساله جمهوری خواهان، لایق فرماندهی کل قوا در آمریکا است.
ژنرال ها همچنین اعلام کردند که به ترامپ بیش از «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات ها که با اقداماتش کشور را با تهدیدهایی مواجه کرده است، اعتماد دارند.


ترامپ، حمایت این گروه از ژنرال ها را بسیار افتخار آمیز خوانده است.


«تیم کین» نامزد معاونت کلینتون در صورت پیروزی در انتخابات، در مقابل ترامپ را به بی احترامی به ارتش متهم کرده است.


وی در این خصوص گفت: ترامپ آمادگی ایفای نقش فرماندهی کل قوا را ندارد و مناسب چنین جایگاهی نیست و دیدگاه خاصی هم درباره جنگ با داعش ندارد.


نامزدهای انتخابات آمریکا قرار است امروز بصورت جداگانه در نشست هایی با موضوع امنیت ملی شرکت کنند. این نشست ها که به ریاست فرماندهان کارکشته ارتش آمریکا در جنگ عراق و افغانستان برگزار خواهد شد، شامل طرح سوال از سوی مقام های ارتش خواهد بود.
نتایج نظرسنجی سی ان ان در روز یکشنبه نشان می دهد که ریزش آرای کلینتون نامزد دمکرات انتخابات در هفته های گذشته به پیشتازی دو درصدی ترامپ منجر شده است.


انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشتم ماه نوامبر (18 آبان) برگزار خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------