اوباما: ترامپ شایسته ریاست‌جمهوری آمریکا نیست



  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل , اوباما

رییس‌جمهور آمریکا به انتقادات نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور علیه وی واکنش نشان داد و اظهار کرد: این میلیاردر نیوریوکی به هیچ وجه مناسب پست ریاست‌جمهوری نیست و مردم باید او را به دلید "عقاید دیوانه‌وارش" تحت فشار قرار دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا در پایان سخنرانی خود در لائوس در این باره گفت، کمبود ارزش‌ها و ویژگی‌های رهبری در این ثروتمند آمریکایی به حدی است که در تمامی سخنرانی‌های وی مشخص است و رای‌دهندگان آمریکایی از این مسئله آگاه هستند.

اوباما در کنفرانس خبری خود در این باره ادامه داد: من فکر نمی‌کنم که او قابلیت‌های لازم برای پست ریاست‌جمهوری را د اشته باشد و هر زمانی که او حرف می‌زند این نظر من تایید می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین نکته برای مردم و مطبوعات این است که به حرفهای او گوش دهند و پس از آن پیگیری کنند و سوالاتی در باره تناقض داشتن سخنانش یا ایده‌های دیوانه‌وارش بپرسند.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا پیش از این در روز چهارشنبه طی اظهاراتی گفته بود که به اعتقاد او ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه از اوباما رهبر بهتری است.

اوباما در واکنش به این سخنان نیز اظهار کرد، معتقد است میراث سیاست خارجه او به ویژه سیاست‌هایش در قبال آسیا یکی از موفقیت‌های اوست.

وی خاطرنشان کرد، اظهارات ترامپ رهبران کشورهای آسیایی را گیج کرده است و مردم آمریکا می‌دانند که در انتخابات 8 نوامبر چه کسی را انتخاب کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------