آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

تلاش آمریکا برای اقناع مخالفان سوری جهت قبول توافق لاوروف-کری



  اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل , توافق لاوروف-کری

در پی تردید معارضان سوری برای پذیرش توافق آتش‌بس روسیه و آمریکا درباره سوریه، نماینده واشنگتن در سوریه در پیامی به آنها تلاش کرد که اطمینان‌های لازم را به مخالفان بدهد و همزمان آنها را از ارتباط با جیش الفتح بازدارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، مایکل راتنی، فرستاده آمریکا به سوریه اعلام کرد که همکاری با جبهه فتح الشام(النصره)، عواقب وخیمی را برای دیگر گروه‌های معارض سوری خواهد داشت که در صورت ورود این گروه‌ها به توافق پیشنهادی آمریکا و روسیه باید چنین ارتباطی را کنار بگذارند.

وی در نامه‌ای به گروه‌های معارض مسلح سوری از آنها خواست تا به توافق مذکور پایبند باشند مضاف بر این که این توافق برای آنها "حق دفاع از خود را در برابر حملات ارتش سوریه و روسیه" را محفوظ می‌داند.

راتنی ادامه داد که این توافق به بمباران هوایی روسیه و ارتش سوریه علیه پایگاه‌های معارضان و غیرنظامیانی که در منطقه تحت کنترل آنها زندگی می کنند، پایان می دهد.

در همین حال استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه به معارضان سوری نسبت به هر گونه همکاری با جبهه فتح الشام هشدار داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------