آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ترامپ کلینتون را پشت سر گذاشت



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,ترامپ و کلینتون

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی ایپسوس برای رویترز، هیلاری کلینتون از حمایت رأی دهندگان در 17 ایالت و ترامپ رقیب او از حمایت رأی دهندگان در 23 ایالت این کشور برخوردار است.

به گزارش واحد مرکزی خبر رأی دهندگان خاطر نشان می کنند که در هفته‌های اخیر ترامپ مواضع خود را در دو ایالت مهم فلوریدا و اوهایو تقویت کرده است.

نظرسنجی‌های اواخر اوت کلینتون را با اختلاف زیاد پیروز انتخابات نشان می داد اما در حال حاضر نتیجه قابل پیش‌بینی نیست زیرا دو نامزد رقابت شانه به شانه‌ای با یکدیگر دارند.

در تاریخ آمریکا، هیچ سیاستمدار جمهوری خواهی بدون حمایت اوهایو نتوانسته است به ریاست جمهوری برسد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نظرسنجی ایپسوس/رویترز همچنین نشان می دهد کلینتون از حمایت رأی دهندگان در ایالت‌های پرجمعیت آمریکا مانند کالیفرنیا، نیویورک و نیوجرسی که می توانند نقشی سرنوشت ساز در این رقابت ریاست جمهوری ایفا کنند، برخوردار است.

تحلیل‌گران می گویند در ده ایالت آمریکا و در منطقه کلمبیا که پایتخت آمریکا در آنجا واقع است، دو نامزد تقریبا از حمایت برابر برخوردارند و داده‌های کافی برای یک نتیجه‌گیری دقیق وجود ندارد.

تحلیل‌گران علل کاهش محبوبیت وزیر امور خارجه سابق آمریکا را رسوایی مربوط به مکاتبات الکترونیک رسمی وی همچنین انتقادهای مرتبط با فعالیت‌های بنیاد کلینتون می دانند.


بنیاد کلینتون سازمان خیریه‌ای است که بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون سال 2001 پس از ترک کاخ سفید تأسیس کرد.

این بنیاد موفق شد بیش از دو میلیارد دلار از جمله از هواداران خانواده کلینتون جمع آوری کند.
مخالفان سیاسی وزیر امور خارجه سابق آمریکا او را متهم می کنند که به برخی احزاب سیاسی و حتی کشور‌ها در ازای انتقال پول به این بنیاد خدمات داده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------