آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

کلینتون و ترامپ مدارک و سوابق پزشکی خود را منتشر می‌کنند



  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل,انتخابات ریاست‌جمهووری آمریکا

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهووری آمریکا اعلام کرده‌اند به‌زودی نتایج و سوابق پزشکی خود را منتشر خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، به دنبال انتشار گزارش‌ها درخصوص بیماری «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ستاد انتخاباتی کلینتون اعلام کرده است که جزییات بیشتری از سوابق پزشکی و وضعیت سلامت وی را طی روزهای آینده منتشر خواهد. «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه نیز اعلام کرده است، به زودی نتایج آزمایش‌های پزشکی خود را منتشر می کند.

پیک روز پس از آن که کلینتون در جریان مراسم بزرگداشت قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر، در نیویورک، به دلیل آنچه که «گرمازدگی» خوانده شد، مجبور به ترک زودهنگام محل مراسم شد، ستاد انتخاباتی وی اعلام کرد که کلینتون به دلیل بیماری «ذات الریه» سفر‌های انتخاباتی خود را لغو کرده است.

طبق این گزارش، اما واکنش دیر ستاد انتخاباتی خانم کلینتون به بیماری وی و همچنین اینکه این ستاد پس از دو روز اعلام کرد که کلینتون ذات‌الریه دارد، باعث افزایش انتقادها از ستاد انتخاباتی نامزد حزب دموکرات شده است.

تاخیر ستاد خانم کلینتون در اعلام وضعیت وی نگرانی‌ها در خصوص مخفی‌کاری درباره وضعیت سلامت نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را افزایش داده است.

«برایان فالن» سخنگوی کلینتون در این خصوص گفته است: «فکر کنم اگر به گذشته نگاه کنیم، ما می توانستیم بهتر از این مساله را مدیریت کنیم و اطلاعات بیشتری سریع در اختیار همگان قرار می‌دادیم.»

وی اضافه کرده است: «ستاد انتخاباتی در ۹۰ دقیقه پس از انتشار ویدئویی که کلینتون به کمک دیگران سوار ماشین می شود، در تلاش بود تا از سلامت وی مطمئن شود به جای آنکه اطلاعاتی در این زمینه منتشر کند.»

دونالد ترامپ طی هفته‌های اخیر نسبت به سلامتی هیلاری کلینتون و همچنین توانایی جسمی وی برای ریاست‌جمهوری آمریکا ابزار تردید کرده بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------