دانشمند آمریکایی: شاید ترامپ و پوتین، هیلاری کلینتون را مسموم کرده باشند



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل, دونالد ترامپ

ترامپ در گذشته از رئیس جمهوری روسیه تقدیر کرده و ارتباطات او با کرملین ثبت و ضبط شده است

 روزنامه انگلیسی مترو امروز (23 شهریور) نوشت که یکی از معروفترین دانشمندان آمریکایی هشدار داده است که شاید دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، هیلاری کلینتون را مسموم کرده باشند.

به گزارش ایرنا، بنت اومالو (Bennet Omalu) آسیب شناس مشهوری است که کاشف آسیب مغزی ناشی از ضربات مداوم در بازیکنان متوفی فوتبال آمریکایی است.

این دکتر آمریکایی - نیجریه ای و استاد دانشگاه کالیفرنیا این ادعا را در حساب توییتر خود مطرح کرد و نوشت: 'من به ستاد کلینتون توصیه می کنم تا از خانم کلینتون برای آزمایش سم شناسی، خون بگیرند. ممکن است که او مسموم شده باشد.'

وی در توییت دیگری افزود: 'من به آقای پوتین و آقای ترامپ اعتماد نمی کنم. از این دو هر کاری بر می آید.'

مترو در ادامه این خبر نوشت: 'ترامپ در گذشته از رئیس جمهوری روسیه تقدیر کرده و ارتباطات او با کرملین ثبت و ضبط شده است.'

به نوشته مترو، گرچه هشدار اومالو بعید به نظر آمده و پاسخ های بدبینانه ای نیز در توییتر دریافت کرده است، با این حال پوتین متهم است که در گذشته مخالفان خود را مسموم کرده است.

وی بویژه متهم است که سال 2006 در مرگ الکساندر لیتویننکو (Alexander Litvinenko) یکی از ماموران سابق کا گ ب در لندن دست داشته است.

هیلاری کلینتون روز یکشنبه پس از 90 دقیقه حضور در مراسم یادبود حملات تروریستی 11 سپتامبر در حالیکه تلو تلو می خورد مراسم را ترک کرد و ستاد وی به نقل از پزشکان اعلام کرد که وی به سینه پهلو مبتلا شده است. با اعلام این خبر، کلینتون برنامه سفر آتی خود به کالیفرنیا را لغو کرد تا برای بهبودی استراحت نماید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------