ترامپ: افغانستان از حومه برخی شهرهای آمریکا امن‌تر است



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, ترامپ

کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات 2016 آمریکا حومه برخی از شهرهای کشورش را ناامن خواند و گفت، آمریکایی ها می توانند در کشور جنگ زده افغانستان با امنیت کامل قدم بزنند درحالیکه در برخی از حومه‌های شهری آمریکا چنین امکانی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات 2016 آمریکا در جریان سخنرانی در اشویل در کارولینای شمالی و در جمع 10 هزار نفری حامیانش به انتقاد شدید از اوضاع امنیتی در برخی از شهرهای آمریکا پرداخت و گفت: کشور جنگ زده افغانستان از حومه برخی از شهری ما امن تر است. حزب دموکرات بیش از سه دهه است که بر این مناطق آمریکا نظارت و کنترل دارد. ماموریت ما تغییر در این روند است که شامل دستور العمل جدید برای حاشیه‌های شهری است.

وی همچنین گفت که حومه شهرها در آمریکا به مناطقی شلوغ و پرجمعیت بدل شده اند و گفت که سیاستمدارانی از حزب دموکرات چون هیلاری کلینتون، کاندیدای این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا رای دهندگان را فقط برای پیشرفت خود می‌خواهند.

کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات 2016 آمریکا ادامه داد: می توانید وارد جنگ شوید و به افغانستان بروید. می توانید به کشورهای جنگ زده بروید و ببنید که این کشورها امن‌تر از حومه برخی از شهرهای در آمریکا هستند. به رای دهندگان سیاهپوست می گویم که به دونالد ترامپ یک فرصت بدهند. شما چیزی از دست نمی دهید و اوضاع از اینی که هست بدتر نمی شود. سیاه پوستان آمریکایی بیشتر در حومه شهرها ساکن هستند؛ مناطقی که شرایط خوبی ندارند. زمان آن رسیده تا اوضاع بد قبل و شکست های گذشته را فراموش کنید و آینده جدیدی برای آمریکا بسازید. مشاغل خوب، مدارس مناسب و همسایگان خوب که همگی اینها باعث امنیت بیشتر می شود.

این نخستین بار نیست که ترامپ نرخ جرایم و سطح امنیت در حومه شهرهای آمریکا را زیر سوال می برد. وی در سخنرانی اوت سال جاری میلادی خود در اوهایو گفته بود: در کشورهای جنگ زده و درگیر جنگ که پای آمریکا نیز در میان است، اوضاع امن تر از حومه برخی از شهرهای ماست که توسط دموکرات ها اداره می شود.

ترامپ همچنین گفته که اگر انتخاب شود کمک می کند تا شهرهای آمریکا بار دیگر امن شوند.

وی در این باره گفته است: ما از شر جرایم خلاص می شویم. می توانیم بدون ترس از گلوله در خیابان ها راه برویم. اما حالا وقتی در خیابان راه می روید می ترسید که هدف گلوله قرار بگیرید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------