آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

اوباما: ترامپ چاپلوس پوتین است/ پوتین شبیه صدام است



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,رئیس جمهور آمریکا

 رئیس جمهور آمریکا ضمن انتقاد شدید از مصاحبه نامزد جمهوریخواه انتخابات با شبکه تلویزیونی دولت روسیه، رئیس جمهور این کشور را با صدام مقایسه کرد.

به گزارش تسنیم، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا از حضور «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا در شبکه تلویزیونی دولتی روسیه ملقب به «راشا تودی» و همچینین چاپلوسی وی برای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به شدت انتقاد کرد.

اوباما همچنین در یکی از زننده ترین اظهارات خود در مورد رئیس جمهور روسیه، پوتین را با «صدام حسین» مقایسه کرد.

رئیس جمهور آمریکا مصاحبه‌ای را که ترامپ با «لری کینگ» مجری برنامه «پالی تیکینگِ» شبکه راشا تودی انجام داده بود به باد انتقاد گرفت. این برنامه به صورت زنده پخش شد و ترامپ مصاحبه خود را به صورت تلفنی انجام داد.

اوباما در جمع هواداران «هیلاری کلینتون» در فیلادلفیا مدعی شد: «زمانی که مجری برنامه از ترامپ پرسید که چرا از پوتین خوشش می آید او پاسخ داد: او فرد قدرتمندی است و طبق نظرسنجی های اخبر توانسته است 82 درصد آرا را به خود اختصاص دهد. خب صدام حسین هم 90 آرای یک نظرسنجی را برای خود جمع آوری کرده بود. اگر شما بتوانید رسانه‌ها را تحت کنترل خود قرار دهید، آزادی‌های مدنی را از بین ببرید، مخالفان و منتقدان خود را روانه زندان کنید می‌توانید آرای خوبی در نظرسنجی‌ها بدست آورید.»

اوباما با اشاره به روابط گرم میان پوتین و ترامپ گفت: «او عاشق پوتین است. نامزد جمهوریخواهان از کسی تمجید می‌کند که به کشورهای کوچک تر حمله ور می‌شود، مخالفان خود را به زندان می‌اندازد، رسانه‌های روسیه را کنترل می‌کند و اقتصاد کشورش به سوی رکود پیش می‌برد.»

ترامپ هفته گذشته طی یک مصاحبه تلویزیونی با لری کینگ مجری یکی از برنامه‌های سیاسی شبکه تلویزیونی دولتی راشا تودی گفتگو کرده بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------