آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

جیمی کارتر :آمریکا در بدترین حالت قرار دارد



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,جیمی کارتر

جیمی کارتر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا گفت، آمریکا موظف است که پس از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر امسال، به سیاست هایش که در بدترین حالت قرار دارد، سامان دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس، کارتر چهارشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه 'اموری' آتلانتا به پرسش های آنها درباره نقش مهاجران در آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری این کشور پاسخ داد.
 
کارتر در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای برای رای اولی ها در انتخابات ریاست جمهوری دارد، گفت، به آنهایی که می خواهند مانند من باشند، توصیه می کنم به دمکرات ها رای دهند.
وی ضمن ابراز نگرانی از اختلافات عمیق در آمریکا گفت، البته، تاریخ نشان داده است که این اختلافات قابل برطرف شدن هستند.
 
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 8 نوامبر امسال(2016) و با رقابت 'هیلاری کلینتون' نامزد دمکرات ها و 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان برگزار می شود.
 
کلینتون در مراسم یادبود پانزدهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 در خاک آمریکا دچار ضعف و بی حالی شد و به ناچار مراسم را ناتمام ترک کرد.
 
پزشک معالج کلینتون روز چهارشنبه از ابتلای وی به ذات الریه غیرعفونی باکتریایی خبر داد و گفت، با این حال، همه آزمایش های او طبیعی و این نامزد دمکرات از سلامتی کامل برای تصدی ریاست جمهوری برخوردار است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------