آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

وضعیت سلامت دو نامزد رییس جمهوری آمریکا



قرار است برنامه حضور ترامپ در شوی تلویزیونی " دکتر اوز" روز پنج شنبه از کانال ان بی سی آمریکا پخش شود.

پس از بیماری هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواه او دیروز در برنامه شوی تلویزیونی " دکتر محمد اوز" شرکت کرده و دو برگ از آخرین آزمایش های پزشکی خود را به او نشان داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه آمریکایی " یو اس ای تودی" کمپین انتخاباتی ترامپ نیز اعلام کرده است مدارک پزشکی این نامزد انتخاباتی را در هفته جاری برای اطلاع عموم منتشر خواهد کرد.

دکتر اوز به خبرنگاران گفته است تا آنجایی که مدارک ارایه شده را دیده، ترامپ با توجه به سن و سالش از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار است.

قرار است برنامه شوی تلویزیونی " دکتر اوز" با حضور ترامپ روز پنج شنبه از شبکه " ان بی سی "آمریکا پخش شود.

حضور ترامپ در برنامه شوی تلویزیونی " دکتر اوز"

  اخبارربین الملل,خبرهای  بین الملل , ترامپ


ترامپ با 70 سال سن، مسن ترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست. رقیب او هیلاری کلینتون حدود 2 سال از او کوچکتر است، با این حال این نامزد انتخاباتی بارها سن و سال بالا و سلامتی رقیب دموکرات خود را زیر سوال برده است، اما پس از بیماری اخیر کلینتون، ترامپ برای او آرزوی بهبودی کرد.

از سوی دیگر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون نیز اعلام کرده است مدارک پزشکی این نامزد انتخاباتی را منتشر خواهد کرد.

کلینتون در یکشنبه هفته جاری و همزمان با شرکت در مراسم پانزدهمین سالگرد واقعه 11 سپتامبر در شهر نیویورک، دچار غش شده و برای استراحت از مراسم بیرون رفت.

پزشک کلینتون پس از این واقعه اعلام کرد او دچار " ذات الریه " و عفونت ریوی شده و باید مدتی را استراحت کند. کلینتون برنامه سفرهای انتخاباتی خود را به منظور استراحت لغو کرده است اما گفته است به زودی برنامه های خود را از سرخواهد گرفت.

بیماری کلینتون سبب گمانه زنی ها و شایعات زیادی درباره سلامتی او و احتمال خروج او از گردونه انتخابات ریاست جمهوری شده است . خانم کلینتون و کمپین انتخاباتی او این شایعات را رد کرده اند.

کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون اعلام کرده است او به دلیل ذات الریه باید به مدت 10 روز استراحت کرده و آنتی بیوتیک مصرف کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------