آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

آفتابی شدن ابوبکر البغدادی در موصل



  اخباربین الملل  ,خبرهای بین الملل ,ابوبکر البغدادی

شبکه سومریه نیوز اعلام کرد، با نزدیک شدن به زمان آغاز عملیات موصل ابوبکر البغدادی ناگزیر شد برای عادی جلوه دادن اوضاع روز سه‌شنبه برای اولین بار در یکی از محله‌های موصل آفتابی شود.

به گزارش ایسنا، شبکه سومریه نیوز اعلام کرد، تنش‌ها و ناامنی‌ها سراسر شهر موصل را که داعش آن را مرکز خلافت خود، خوانده اخیرا افزایش یافته و این مساله در پی آمادگی‌ها برای کلید زدن عملیات موصل بوده است. همین مساله ابوبکر البغدادی،‌ سرکرده داعش را ناگزیر کرد خود را آفتابی کرده و در محله الرساله با مردم دیدار کند.

این شبکه افزود:‌ البغدادی با خودروی سفید چهار دره به همراه سه خودروی دیگر در ملأ عام ظاهر شد. در حالی که افراد مسلحی که صورت خود را پوشانده بودند و لباس سیاه بر تن داشتند،‌ او را همراهی می‌کردند.

سومریه نیوز افزود:‌ داعش در اکثر مناطق شهر قانون منع آمد و شد به ویژه برای خودروها اعمال کرده و افراد مسلح در اطراف مقرهای رسمی و اداره‌ها مستقر شده‌اند. به نظر می‌رسد این آمادگی داعش برای مقابله با هر گونه وضعیت غیرمنتظره باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------