آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

کشته و زخمی شدن ۳۳ انتحاری داعش در کرکوک/پیشروی ارتش عراق در عملیاتی در شمال غرب هیت



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,انفجار انتحاری

یک منبع امنیتی در کرکوک از کشته و زخمی شدن ۳۳ انتحاری داعش به دنبال مشکل فنی یک کمربند انتحاری خبر داد. یک منبع نظامی در انبار نیز اعلام کرد، عملیات آزادسازی جزیره الدولاب با مشارکت عشایر و جنگنده‌های ائتلاف آغاز شد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، یک منبع امنیتی در استان کرکوک اظهار داشت: به دنبال انفجار یک عامل انتحاری به دلیل مشکل فنی در جمع عوامل انتحاری گروه تروریستی داعش در شهر الحویجه واقع در جنوب غرب این استان ۱۶ انتحاری از جمله رهبران برجسته آنها کشته و ۱۷ تن دیگر زخمی شدند.

 

این منبع افزود: انفجار در مرکز تجمع عوامل انتحاری داعش در روستای المحاوس از توابع شهر الحویجه به دلیل ایجاد یک مشکل فنی در یکی از کمربندها رخ داد.

 

از سوی دیگر یک منبع عالی رتبه نظامی در فرماندهی تیپ هفتم ارتش عراق در استان الانبار امروز (چهارشنبه) از آغاز عملیات آزادسازی جزیره الدولاب واقع در غرب این استان با مشارکت عشایر و ائتلاف ضد داعش خبر داد.

 

این منبع گفت: نیروهای ارتش در عملیات الجزیره و تیپ هفتم آن امروز عملیات آزادسازی جزیره الدولاب، واقع در شمال غرب شهر هیت و ۷۰ کیلومتری غرب رمادی را آغاز و روستاهای دانجیه، الواردیه و الطهمانیه در جزیره الدولاب در شمال غرب هیت در غرب رمادی را  آزاد کردند.

 

منبع مذکور که نخواست نامش فاش شود، ادامه داد: عملیات از دو محور با مشارکت نیروهای عشایر و جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش و نیز نیروهای هوایی عراق آغاز شد.

 

وی تاکید کرد: هیچ گونه مقاومتی از سوی گروه تروریستی داعش در منطقه وجود ندارد.

 

داعش از اواسط سال ۲۰۱۴ کنترل جزیره الدولاب را در دست دارد و از این منطقه عملیات‌های تروریستی خود علیه غیرنظامیان و دستگاه امنیتی را آغاز می‌کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------