آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سخنگوی کاخ سفید: قانون گذاران آمریکا از ابطال وتوی اوباما پشیمان هستند



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,سخنگوی کاخ سفید

سخنگوی کاخ سفید گفت: جمهوری خواهان سنای آمریکا از رای خود در مورد ابطال وتوی اوباما پشیمان شده و به دنبال تجدید نظر در این زمینه هستند.

 به گزارش ایرنا، شامگاه پنجشنبه (28 سپتامبر) جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه «میچ مک کانل» رهبر جمهوری خواه سنای آمریکا پس از گذشت تنها یک روز از تصویب لایحه جاستا (قانون عدالت در برابر حامیان تروریسم) خواستار تجدید نظر در این لایحه شده گفت، 28 نفر از سناتورهای جمهوری خواه نیز تنها دقایقی پس از تصویب این لایحه، در نامه ای به کاخ سفید از عواقب آن اظهار نگرانی کردند.

 

وی در پاسخ به ادعای مک کانل که پیشتر کاخ سفید را متهم به درجریان قرار ندادن سنا در مورد عواقب این لایحه کرده بود، گفت: کاخ سفید و دیگر بخش های دولت بطور عمومی و شفاف از ابتدا نسبت به عواقب این لایحه اظهار نگرانی کرده بودند.

 

مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه با 348 رای موافق در برابر 77 رای مخالف، طرح پیگرد دولت عربستان توسط اعضای خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر را تصویب کرد؛ پیش از این نیز مجلس سنا با 97 رای موافق در برابر تنها یک رای مخالف این طرح را تصویب کرده بود و با این رای اوباما نیز قادر به وتوی آن نخواهد بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------