محمود عباس: مذاکره با اسرائیل ادامه می یابد



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل, محمود عباس

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: طرف فلسطینی درهای گفت وگو با اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را نمی بندد و دست ما برای صلح دراز است.

 به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری الجزیره، عباس افزود: باب مذاکرات و گفت وگوها بین ما و اسرائیلی ها (صهیونیست ها) اخیرا بسته شد، ولی ما درهای مذاکره را نمی بندیم و دست ما به سمت همسایگانمان دراز است و به آنها می گوییم، بیایید از صلح سخن بگوییم، شما ما را قبول کنید ما هم شما را قبول می کنیم؛ با هم در این سرزمین زندگی کنیم و اگر این مساله را قبول کنید؛ همه کشورهای عربی و اسلامی به وجود شما اعتراف می کنند!.

 

عباس این سخنان را در مراسم افتتاحیه کنفرانس مهاجران ساکنان استان بیت لحم در جنوب کرانه غربی و یک روز بعد از مشارکتش در مراسم دفن شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی در غرب قدس بیان کرد.

 

فلسطینیان از مشارکت عباس در مراسم دفن پرز بسیار انتقاد کردند و جنبش آزادی بخش فتح که عباس ریاست آن را برعهده دارد، مشارکت عباس را ارسال پیام صلح فلسطینی ها به همه جهان خواند.

 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که دست حموکت خودگردان برای مذاکره و دیدار با طرف های اسرائیلی بر اساس دستیابی به راه حل دراز است، اما شهرک سازی ها(ی صهیونیستی) باید متوقف شود و توافق های امضا شده بین دو طرف نیز باید به مرحله اجرا برسد.

 

عباس تاکید کرد که فلسطینیان همچنان برای اثبات فلسطین در نقشه جهان مبارزه می کنند.

 

مذاکرات فلسطینی - اسرائیلی در آوریل 2014 به دلیل ادامه شهرک سازی رژیم صهیونیستی و مخالفت این رژیم با آزادی اسرای فلسطینی محبوس در زندان های این رژیم متوقف شده است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------