آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

تازه ترین نظر سنجی در باره انتخابات آمریکا



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,نتخابات ریاست جمهوری

براساس یک نظر سنجی تازه در امریکا ، رقابت انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در چندین ایالت که کارزار های سنتی محسوب می شوند، فشرده و تنگاتنگ پیش می رود ولی هیلاری کلینتون همجنان نامزد برتر برای راهیابی به کاخ سفید است.

 نظر سنجی پروژه ملت در ایالت ها که به طور مسترک توسط رویترز و موسسه ایپسوس از طریق پرسش آن لاین از بیش از 15 هزار نفر در هر هفته انجام می شود ، نشان داد که از روز پنجشنبه کلینتون و دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواهش تقریبا از حمایت یکسانی در فلوریدا و اوهایو ایالت هایی که وی در آن برتری داشت، برخوردار شده اند. در آریزونا نیز که ترامپ در آن برتر بود باید سکه (شیر یا خط) انداخت.

 

در همین حال ، ایالت های مین ، اورگون و پنسیلوانیا از کارزارهایی هستند که کلینتون احتمالا در آنها برنده خواهد شد. در این ایالت ها نیز پیش از این هردو نامزد از حمایت یکسانی برخوردار بودند.

 

در کل، این پروژه نشان داد که کلینتون در کالج الکترال نهادی که در نهایت رئیس جمهوری را برخواهد گزید، بر ترامپ برتری دارد.

 

براساس این نظر نسجی، اگر انتخابات ریاست جمهوری امریکا همین امروز برگزار شود، کلینتون در کالج الکترال با 246 در مقابل 180 امتیاز از ترامپ پیش خواهد بود و 88 درصد شانس آن را خواهد داشت تا 270 رای الکترال لازم را کسب کند.

 

یک نظر سنجی دیگر رویترز و ایپسوس نشان داد که اکثریت امریکایی ها احساس می کنند که کلینتون در مناظره هفته گذشته پیروز شده است . طی چند هفته گذشته این نامزد دمکرات پیشتازی خود نسبت به ترامپ را در جلب حمایت رای دهندگان احتمالی حفظ کرده است . 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------