آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

پیوستن 7 هزار اروپایی به داعش طی سه سال اخیر



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,داعش

تحقیقات یک مرکز بررسی تروریسم در فرانسه حاکی از پیوستن هفت هزار اروپایی به داعش در مناطق درگیری در سوریه و عراق طی سه سال گذشته است.

به گزارش آناتولی این گزارش حاکی است: از این تعداد یک هزار و 500 نفر به اروپا بازگشته اند.

 

براساس این گزارش که روز دوشنبه منتشر شد، 70 درصد از اروپایی های که به عراق و سوریه مسافرت کرده اند، فرانسوی،انگلیسی، آلمانی بوده یا از افراد خارجی مقیم در این کشورها بودند.

 

همچنین تعداد افرادی که از فرانسه و انگلیس برای شرکت در جنگ روانه این منطقه شده اند به ترتیب دو هزار و 183 نفر و هزار و700 نفر گزارش شده و از آلمان، بلژیک و سوئد نیز به ترتیب 870، 614 و300 نفر راهی جنگ شده اند.

 

این گزارش حاکی است: تعداد کسانی که در مدت این سه سال اخیر از اتریش و هلند راهی مناطق درگیری شده اند 278 و 260 نفر ثبت شده و بقیه افراد از سایر کشورهای اروپایی بودند.

براساس این گزارش، از مجموع افرادی که از فرانسه به عراق و سوریه رفتند تاکنون 200 نفر در درگیری ها کشته شده اند.

 

در این بررسی به برخورد و اقدامات دولت های اروپایی با شبکه های مرتبط با تروریست ها اشاره شده و آمده است: این اقدامات روند بهتری به خود گرفته وهم اکنون 329 پرونده برای 990 نفر درگیر در این بحث در دستگاه قضایی فرانسه باز شده و 169تن در زندان احتیاطی به سر می برند.

 

مقامات فرانسوی در چارچوب مبارزه با تروریسم تاکنون مانع خروج 380 نفر از این کشور شده و برای 182نفر نیز قرار منع ورود یا تردد به خاک فرانسه صادر کرده اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------