آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

سرکرده جدید داعش در لبنان معرفی شد



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,داعش

امارت گروه تروریستی تکفیری داعش در الرقه سوریه، « جمال الرمیض الفارس» معروف به « الشیشانی» را به عنوان سرکرده جدید داعش در اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» در شهر صیدا در جنوب لبنان تعیین کرد.

 به گزارش ایرنا به  نقل از  روزنامه لبنانی السفیر  « ابوخالد العراقی » مسئول عملیات خارجی گروه تروریستی تکفیری داعش در الرقه، این تصمیم را بعداز بازداشت تروریست تکفیری « عماد یاسین» سرکرده قبلی داعش در اردوگاه عین الحلوه توسط کوماندوهای ارتش لبنان اتخاذ کرده است.

 

السفیر افزود: ماموریت « الشیشانی» که دارای تابعیت فلسطینی است، گرفتن انتقام بازداشت عماد یاسین با ادامه برنامه های او به ویژه افزایش عملیات تروریستی در لبنان است.

 

این روزنامه لبنانی تاکید کرد: فروپاشی عماد یاسین در مقابل بازجویان ارتش لبنان ضربه روحی سختی به تروریست های تکفیری وارد کرده و به همین دلیل از الشیشانی خواسته شده تا با اقدامات خشن و تند ، دشمن ( لبنانی ها) را در موضع دفاع قرار دهد.

 

السفیر با تاکید به ضرورت افزایش درجه آماده باش نیروهای ارتش و امنیتی لبنان، خاطرنشان کرد: الشیشانی مکلف شده تا عملیات انتقامی را علیه ارتش و دستگاه های امنیتی لبنان در سراسر لبنان به ویژه اطراف اردوگاه عین الحلوه بسرعت اجرا کند.

 

این روزنامه لبنانی تصریح کرد: موسسه های امنیتی لبنان از گروه های فلسطینی مستقر در اردوگاه عین الحلوه خواسته اند تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اقدامات تروریستی الشیشانی بکار گیرند تا امنیت و ثبات در اردوگاه و اطراف آن پایدار بماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------