نیویورک تایمز: 'دونالد ترامپ' در سراشیبی انحطاط



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل , ترامپ

نیویورک تایمز در سرمقاله روز یکشنبه خود نوشت: دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که ' دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان همچنان مسیر انحطاط را در این مبارزه طی می کند.

 به گزارش ایرنا، نیویورک تایمز نوشت :' دونالد ترامپ' که مبارزه انتخاباتی اش را رو به انحطاط یافته و از سویی نیز در معرض کنار گذاشته شدن از سوی رهبران جمهوریخواهان قرار دارد که پایشان نسبت به حمایت از او سست شده است ، در مناظره یکشنبه شب تلویزیونی خود با رقیب انتخاباتی اش ؛ عقده های کینه توزانه اش نسبت به رقیب خود 'هیلاری کلینتون' و همسرش ' بیل کلینتون' را فاش ساخت و تلاش کرد تا به نوعی با اهریمن جلوه دادن کلینتون، او را از میدان به در کند.

 

ترامپ اتهام مالیات پرداخت نکردن را بر کلینتون وارد کرد و به طرفداران دو آتشه خود یاداور شد که وی میان کلینتون و ریاست جمهوری قرار دارد .

 

ترامپ حتی تهدید کرد که چنانچه رئیس جمهور شود ؛ کلینتون را بابت اتهاماتش به زندان خواهد افکند.

 

کلینتون هم گفت که ترامپ باید بابت توهین هایی که به اقلیت ها؛ مهاجران و زنان کرده است عذرخواهی کند .اما ترامپ گفت که اگر رئیس جمهور شود از اینها انتقام خواهد گرفت و نیز یک دادستان ویژه تعیین خواهد کرد تا از کلینتون بازجویی کند .

 

ترامپ که همین چند روز پیش با یک ماجرای رسوایی اخلاقی روبرو شده است و روز جمعه یک فیلم ویدیویی از او منتشر شد که در آن خود اعتراف کرده است که رفتار بیشرمانه ای با زنان داشته است ؛ سعی کرد در مناظره یکشنبه شب انتخاباتی خود نظر رای دهندگان آمریکایی را از ماجرای رسوایی اش منحرف سازد.

 

ترامپ چهار زن را به صحنه مناظره آورده بود تا آنها خود را قربانی هتک حرمت توسط 'بیل کلینتون' معرفی کنند. اعاهای این 4 زن اگر صحت داشت تا به حال به تحقیق گذارده شده و نتیجه اش هم اعلان شده بود .

 

ترامپ در طول این مناظره 90 دقیقه ای دیگر مانند همیشه سعی نکرد در زوایای زندگی کلینتون جستجو کند تا بلکه موردی برای اتهام بستن به او پیدا کند و مثلا بگوید که کلینتون در مورد آمریکایی بودن ' اوباما' دروغ گفته است .

 

ترامپ در عوض در این مناظره سعی کرد دیدگاههای سیاسی خود را تبیین کند .او از مدیران ترتیب دهنده این مناظره هم گلایه کرد که با کلینتون تبانی کرده اند تا از او راجع به سرور ایمیل های شخصی اش سوال نکنند .

 

ترامپ در این مناظره سعی کرد و البته تا حدی موفق هم بود تا جمهوریخواهان نجوای 11 ساعته شان برای اجماع جهت کنار گذاردن ترامپ را فراموش کنند .

 

با این حساب محافظه کاران همچنان از آمریکایی ها درخواست خواهند کرد به هموطنی رای دهند که دارد سیاستهای کشورشان را رو به زوال و انحطاط سوق می دهد و وقعی به این سیاستها نمی نهد.

 

در طول مناظره شنیده شد که مدیران برگزاری این مناظره رای دهندگانی را که هنوز تصمیم نگرفته اند به چه کسی رای دهند،دعوت می کردند که با دقت به سیاستها و برنامه های ترامپ گوش دهند. البته ترامپ نشان داد که این تلاش مدیران برنامه بیهوده بوده است .

 

ترامپ در ماه ژوئیه هنگامی که به نامزدی جمهوریخواهان تعیین شد گفت:' من به صحنه سیاست آمدم تا یک مرد صاحب قدرت دیگر نتواند مردمی را که نمی توانند از خوشان دفاع کنند، کتک بزند.

 

اما او خود ماههاست که در مبارزات انتخاباتی اش به دفعات، آمریکایی های آسیب پذیر شامل اقلیت ها و معلولان را با لفاظی هایش کتک زده است .

از چند روز قبل دستگاه جهوریخواهان شروع کرده است برای معرفی نامزدی دیگر دست به کار شود .

فیلم ویدیویی که روز جمعه از ترامپ منتشر شد , مدرک وحشتناکی است که نشان می دهد پرچمدار جمهوریخواهان سالها از موقعیت مقتدر خود برای سوء استفاده از زنان استفاده کرده است . افشا گری های دیگری هم از او در همین ارتباط صورت گرفته است از جمله اینکه او در سال 2005 در مراسم انتخاب دختر شایسته سال آمریکا مشارکت داشته است .اینک؛ ترامپ سخت در تلاش است تا آخرین معامله بزرگ عمر خود را هم انجام دهد، اما اینجا یک زن ایستاده که بهتر از اوست. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------