داعش اجساد قربانیان سوری را به مدیترانه می‌اندازد



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل , داعش

شاهدان عینی در سوریه اعلام کرده اند که گروه تروریستی داعش در موارد بسیاری پس از قتل عام مردم به ویژه زنان و کودکان، اجساد آنان را به دریای مدیترانه می اندازد.

 به گزارش ایرنا، اسپوتنیک روز دوشنبه به نقل از یک خدمه کشتی نیروی دریایی روسیه نوشت که این روزها کار مأموران در ناوهای این کشور، بیرون کشیدن اجساد شهروندان عادی از جمله زنان و کودکان سوری از اعماق دریاست که از سوی تروریست ها به قتل رسیده اند.

 

این شاهد عینی افزوده است: خدمه کشتی های روسی در بسیاری موارد، شاهد اجساد شهروندان عادی در سطح آب های شمال سوریه هستند که به گونه وحشتناکی توسط تروریست ها به قتل رسیده اند و بیشتر قربانیان نیز زنان و کودکان هستند.

 

خدمه کشتی نیروی دریای روسیه ادامه داده است: اجساد از آب گرفته شده به شهر طرطوس منتقل می شود تا مراسم دفن طبق آیین مسلمانان انجام شود.

 

وی ادامه داده است: حکومت سوریه تاکنون بارها از ملوانان روسی خواسته تا اجساد کشته شدگان از سوی تروریست ها را از سطح آب بیرون بکشند.

 

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز در این باره گفته است: کشتی های نیروی دریایی روسیه در تازه ترین عملیات، اجساد بیش از 10 قربانی را از سطح دریا در 200 مایلی شمال شهر طرطوس از آب بیرون کشیدند و بررسی ها نشان داد همگی با سلاح سرد به قتل رسیده بودند.

 

بیش از پنج سال قبل، آمریکا در رأس گروهی از کشورهای غربی-عربی، تندروترین تروریست ها از کشورهای مختلف جهان حتی اروپایی را در گروههای مختلف تروریستی با حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی سازمان داد و برای جنگ شهرها به سوریه گسیل کرد که مرگ ده ها هزار نفر بویژه زنان و کودکان، آوارگی میلیون ها نفر و نابودی تقریباً تمامی زیرساخت ها این کشور و همچنین عراق را در پی داشته است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------