آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

دلخوری اردوغان از هیلاری کلینتون: او یک سیاستمدار ناپخته است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

بیانیه او در این مورد بسیار تاسف‌برانگیز بود و من آن بی تجربگی سیاسی تلقی می‌کنم.

 رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون مبنی بر مسلح کردن گروه‌های کرد سوری برای مقابله با گروه تروریستی داعش آن را ناشی از بی تجربگی وی دانست.

 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به این اظهارات گفت: کلینتون برای طرح این پیشنهاد فقط می‌تواند یک سیاستمدار ناپخته باشد. بیانیه او در این مورد بسیار تاسف‌برانگیز بود و من آن بی تجربگی سیاسی تلقی می‌کنم.

 

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور در مناظره اخیر خود بار دیگر تاکید کرد که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا کردها را در سوریه و عراق مسلح خواهد کرد.

 

اردوغان در ادامه با تاکید بر اینکه حساسیت‌های مختلفی در این منطقه وجود دارد و ارائه تسلیحات به یگان‌های حفاظت خلق کرد و حزب اتحادیه دموکراتیک سوریه بسیار اشتباه خواهد بود تاکید کرد: آیا شما نمی‌دانید که با ارسال تسلیحات خود باعث مرگ 600 هزار تن شده‌اید. بیانیه جهانی حقوق بشر کجاست؟ قانون کجاست؟

 

وی در ادامه هچنین به بحث‌های موجود میان واشنگتن و آنکارا درباره استرداد فتح‌الله گولن، روحانی منتقد دولت ترکیه که در آمریکا به سر می‌برد پرداخت و هشدار داد  اگر استرداد گولن به تاخیر بیفتد مسائل بسیار حساسی وجود خواهد داشت که ما باید درباره آنها صحبت کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------