آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

رئیس جمهوری نیجریه: جای همسرم آشپزخانه است



  اخباربین  الملل ,خبرهای   بین  الملل ,رئیس جمهوری نیجریه

دقیقا نمی دانم همسرم متعلق به کدام حزب است. واقعیت این است که جای او در آشپزخانه و اتاق نشمین و دیگر اتاق های خانه ام است.

 رئیس جمهوری نیجریه در پاسخ به سوالی درباره اینکه همسرش گفته از او در دوره بعدی رئیس جمهوری نیجریه: جای همسرم آشپزخانه استریاست جمهوری حمایت نمی کند گفت که جای همسرم در آشپزخانه است و من درباره اداره دولت، از آگاهی بیشتری نسبت به او برخوردارم.

 

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، محمد بوهاری رئیس جمهوری نیجریه این سخنان را در نشست خبری مشترک با آنگلا مرکل صدراعظم (نخست وزیر) آلمان در برلین مطرح کرد.

 

رئیس جمهوری نیجریه اضافه کرد: دقیقا نمی دانم همسرم متعلق به کدام حزب است. واقعیت این است که جای او در آشپزخانه و اتاق نشمین و دیگر اتاق های خانه ام است.

 

 عایشه همسر محمد بوهاری رئیس جمهوری نیجریه در مصاحبه با بی بی سی گفته بود در صورتی که او تغییراتی در دولت ایجاد نکند در انتخابات آینده از ریاست جمهوری او حمایت نخواهد کرد.

 

محمد بخاری  73 ساله سرلشگر بازنشسته ارتش در سال گذشته در انتخابات سراسری به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. او وعده داده بود گروه مسلح و افراط گرای بوکو حرام را نابود خواهد کرد.

 

نیجریه دارای بزرگترین اقتصاد آفریقا و از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان نفت جهان است. نیجریه برای نخستین بار در 25 سال اخیر به دلیل کاهش قیمت جهانی نفت از رکود اقتصادی رنج می برد.

 

صادرات نفت منبع اصلی درآمد نیجریه است.

 

  اخباربین  الملل ,خبرهای   بین  الملل ,رئیس جمهوری نیجریه

 

  اخباربین  الملل ,خبرهای   بین  الملل ,رئیس جمهوری نیجریه

 

  اخباربین  الملل ,خبرهای   بین  الملل ,رئیس جمهوری نیجریه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------