ترامپ: انتخابات آمریکا مهندسی می‌شود



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل , ترامپ

این انتخابات به طور قطع نه تنها از سوی رسانه‌های دروغگو و تحریف شده که تلاش می‌کنند کلینتون شیاد را به جایی برسانند بلکه در بسیاری از حوزه‌های رای گیری مهندسی می‌شود..

 نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه تلاشش برای زیر سوال بردن حقانیت انتخابات این کشور، در توئیتی نوشت که معتقد است نتایج این انتخابات در بسیاری از مناطق "مهندسی" شده است.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی روز یکشنبه این توئیت را منتشر کرد که معاون احتمالی او در صورت  انتخاب شدن گفته بود، جمهوری خواهان نتایج رقابت ترامپ و رقیب دموکراتش هیلاری کلینتون را در انتخابات هشتم نوامبر می‌پذیرند.

 

ترامپ در توئیتر خود در این باره نوشت: این انتخابات به طور قطع نه تنها از سوی رسانه‌های دروغگو و تحریف شده که تلاش می‌کنند کلینتون شیاد را به جایی برسانند بلکه در بسیاری از حوزه‌های رای گیری مهندسی می‌شود.

 

ترامپ که در تازه ترین نظرسنجی‌ها از کلینتون عقب مانده است، هیچ مدرک و شاهدی برای این ادعای خود ارائه نداد. این در حالی است که رای زود هنگام و ثبت رای به وسیله ای‌میل در حال حاضر در بسیاری از ایالات آمریکا آغاز شده است.

 

این میلیاردر نیویورکی در توئیتی دیگر روز گذشته، "حیوانات نماینده کلینتون" و حزب دموکرات‌ را مقصر حمله به مقر حزب جمهوری خواه در کارولینای جنوبی دانست "چرا که جمهوری خواهان در حال پیروزی هستند!"

 

در همین حال کلینتون ضمن محکوم کردن این حمله و "دهشتناک و غیر قابل قبول خواندن آن"، نسبت به سلامت همه ابراز خشنودی کرد.

 

با این حال این اولین باری نیست که ترامپ حقانیت و درستی روند انتخابات را زیر سوال می‌برد و با این اقدامش بسیاری را اعم از جمهوری خواه و دموکرات نگران کرده که شاید نتایج نهایی انتخابات را نپذیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------