تدارکات ترامپ برای مناظره آخر : دمیدن بر شیپور "تقلب" و دعوت از "برادر ناتنی اوباما"



ترامپ از مالک اوباما برادر ناتنی اوباما که پیشتر از نامزدی او حمایت کرده است دعوت کرده در سومین و آخرین مناظره انتخاباتی در لاس وگاس حضور یابد.

 دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از برادر ناتنی اوباما دعوت کرده است تا در مناظره آخر دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حضور یابد.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از رسانه های آمریکایی ترامپ از" مالک اوباما " برادر ناتنی اوباما که در کنیا اقامت دارد ولی شهروندی آمریکا را نیز دارد، دعوت کرده تا در سومین و آخرین مناظره انتخاباتی او با نامزد دموکرات ها که چهارشنبه شب ( به وقت محلی) در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد، حضور یابد. مالک اوباما پیشتر از نامزدی ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری حمایت کرده است،

 

ترامپ در مناظره پیشین نیز از چند زن که ادعاهایی درباره تعرض جنسی بیل کلینتون به خودشان مطرح کرده بودند دعوت کرده بود در سالن محل برگزاری مناظره حضور یابند. او که به شدت به واسطه سخنان رکیک جنسی درباره زنان در فشار رسانه ای بود در جریان مناظره به این زنان اشاره کرده و تلاش کرد فشارها را از روی خودش منحرف کند.

 

مناظره آخر دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است بامداد پنج شنبه (4:30 بامداد به وقت تهران) در دانشگاهی در شهر لاس وگاس برگزار شود.

 

"مالک اوباما" حاصل ازدواج پدر کنیایی تبار اوباما پس از متارکه او از همسر آمریکایی اش است که مادر باراک اوباماست.

 

مالک اوباما در جولای سال جاری از نامزدی دونالد ترامپ اعلام حمایت کرد

  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل , برادر ناتنی اوباما

ترامپ در سال های گذشته بارها اوباما را متهم کرده که یک آمریکایی نیست و خواستار انتشار مدارک تولد او شده است؛ او تنها چند هفته پیش با عقب نشینی از اظهارات پیشین خود درباره تیره و تبار اوباما گفت که متقاعد شده است او متولد آمریکاست.

 

همزمان این نامزد جنجالی دیروز در اظهاراتی در جمع حامیانش در شهر" کلرادو اسپرینگز" بار دیگر شائبه تقلب در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا را مطرح کرد.

 

او با اشاره به اینکه  رقیب انتخاباتش اش از دوپینگ سیاسی و رسانه ای بهره می برد وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اصلاحاتی ریشه ای را در قوانین این کشور و نظام سیاسی آمریکا انجام خواهد داد تا این گونه به گفته او لابیست ها و متنفذان مالی و سیاسی نتوانند نتیجه انتخابات را مهندسی کنند.ترامپ هشدار داد آمریکا به سمت یک نظام تک حزبی حرکت می کند.

 

او ازهوادارانش خواست تا اخبار مربوط به انتخابات را از طریق اینترنت و نه رسانه های اصلی و پر مخاطب دریافت کنند و این رسانه ها را متهم کرد که با نظر سازی های دروغین ، کلینتون را پیشتاز نظر سنجی ها معرفی می کنند.

 

بر اساس نتایج غالب نظر سنجی های رسانه ها و مراکز افکار سنجی آمریکا هیلاری کلینتون با حدود 4 درصد از ترامپ پیش است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------