آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

دونالد ترامپ این 3 مورد را در مورد هیلاری در مناظره درست گفت



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,دونالد ترامپ

با وجود اینکه به نظر می رسد ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با مشکلاتی عمده روبرو شده و احتمال برنده شدن او در انتخابات تضعیف شده باشد، او در سخنرانی های چند روز اخیرش به موضوعاتی اشاره کرده که با واقعیات روزمره مردم آمریکا، از جمله ناامیدی مردم نسبت به احزاب اصلی آمریکا، همخوانی دارد.

  به  گزارش  انتخاب ،در مقاله ای در واشنگتن پست به نوشته «کریس سیلیزا»، اشاره شده است به سه مورد که گفته می شود ترامپ در آنها به حقایقی مهم اشاره کرده و ممکن است بتواند به ستاد انتخاباتی او کمک کند.

 

خشک کردن باتلاق: به عقیده نویسنده، استفاده ترامپ از این واژه در اشاره به پیچیدگی ها در سیاستگذاری های واشنگتن پیامی قدرتمند بوده است. ترامپ معتقد است فرهنگ واشنگتن و سیاستمداران آن سالهاست درگیر عادت هایی مخرب شده است که گویی رسیدگی به نیازهای واقعی مردم آمریکا را به امری ثانویه برای واشنگتن تبدیل کرده است.

 

به همین خاطر برای برخی که اعتماد خود به سیاستمداران را از دست داده اند، چنین پیامی از سوی ترامپ و وعده او درباره خشک کردن این باتلاق جذابیت زیادی دارد.

 

محدودیت زمانی در سمت های کنگره: ترامپ در سخنرانی های اخیرش موضوعی را مطرح کرده که آن نیز می تواند به «خشک کردن» باتلاق سیاسی در واشنگتن کمک کند، و آن محدود کردن دوره زمانی خدمت سیاستمداران است که با وجود منتقدان در کنگره، طرفداران چشمگیری میان مردم دارد، چراکه این محدودیت می تواند از دید بسیاری با کهنه پرستی سیاسی در واشنگتن مقابله کند.

 

چرا هیلاری تا حالا کاری نکرده: از دیگر نقاط قوت ترامپ در مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی اش انتقاد او از کلینتون و وعده های سیاسی او است. ترامپ از هیلاری انتقاد کرده که اگر او واقعا خواستار چنین تغییراتی بوده، چرا تا کنون و در حرفه بلندمدتش در حوزه سیاست آنها را انجام نداده؟

 

به عقیده نویسنده، حتی در صورتیکه ترامپ در این انتخابات شکست بخورد، این انتقاد به خانم کلینتون می تواند اهرمی قوی برای جمهوریخواهان در انتخابات سال ۲۰۲۰ باشد.

 

نویسنده تأکید می کند که حتی در صورتیکه دونالد ترامپ در انتخابات امسال شکست بخورد، شیوه نگاه او به تبلیغات انتخاباتی و انتقادهایش از سیاستمداران خالی از حکمت برای این سیاسمتداران نیست.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------