آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ویکی لیکس ایمیل‌های اوباما را منتشر کرد



  اخبار ,بین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,رییس جمهوری آمریکا

وبسایت افشاگر ویکی لیکس نخستین بخش از ایمیل‌های رییس جمهوری آمریکا را منتشر کرد که در میان آنها آدرس محرمانه مورد استفاده وی در ارسال ایمیل‌ها دیده می‌شود.

 به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در میان این ایمیل‌ها آدرسی به چشم می‌خورد با عنوان bobama@ameritech.net که باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2008 از آن برای ارسال ایمیل‌هایش استفاده می‌کرد.

 

در میان این ایمیل‌ها، یک ایمیل به تاریخ 30 اکتبر 2008 از جان پودستا به باراک اوباما که در آن زمان سناتور بود، دیده می‌شود که یک ضمیمه محرمانه هم دارد و در آن درباره تیم اصلاحات اقتصادی اشاره شده است.

 

پودستا اکنون رییس کمپین هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست و اخیرا نیز ایمیل‌های این مرد فاش شده است.

 

در یکی از ایمیل‌ها که در ساعت 19:39 به وقت محلی شب انتخابات 2008 انتشار یافته، پودستا به باراک اوباما ایمیلی ارسال کرده که درباره تفکرات و عقاید آخرین لحظه‌ای نشست قریب‌الوقوع گروه 20 است. این ایمیل درست 21 دقیقه پیش از اعلام پیروزی اوباما در انتخابات در رسانه‌های آمریکا به وی ارسال شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------