رئوس برنامه‌های ترامپ برای ۱۰۰ روز اول ریاست‌جمهوری



  اخباربین  الملل,خبرهای  بین  الملل,دونالد ترامپ

دونالد ترامپ رئوس کلی برنامه‌ای را تبیین کرد که به گفته وی، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در ۱۰۰ روز نخست مسئولیت خود به اجرای آن خواهد پرداخت.

 به گزارش ایسنا، این کاندیدای جمهوری‌خواه در جریان یک سخنرانی در ایالت پنسیولوانیا گفت که در ۱۰۰ روز اول، از جمله به انجام مذاکره مجدد بر سر تعهدات آمریکا در زمینه‌هایی چون تجارت بین‌المللی و تغییرات زیست‌محیطی خواهد پرداخت.

 

بر اساس گزارش شبکه خبری ان.بی.سی، ترامپ پیش از ارائه توضیح درباره برنامه خود، به انتقاد از نظام سیاسی حاکم در آمریکا پرداخت و در ادامه هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود را کاندیدایی علیه تغییر و علیه تمام آمریکایی قلمداد کرد.

 

وی اعلام کرد که پرداخت‌های آمریکا به برنامه مهار تغییرات زیست‌محیطی سازمان ملل را متوقف می‌کند و پول آزاد شده را صرف تقویت زیرساخت‌های ایالات متحده خواهد کرد.

 

در حالی که کمتر از سه هفته تا موعد برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ از رقیب دموکرات خود هیلاری کلینتون عقب است.

 

ترامپ در توضیح رئوس برنامه‌های اولیه خود در صورت پیروزی در انتخابات، همچنین وعده داد، در مقابل فعالیت‌های گروه‌های لابی در آمریکا محدودیت وضع کند. این گروه‌ها با انجام مذاکره با مسئولانی چون نمایندگان کنگره تلاش می‌کنند بر روی تصمیم‌ها و مصوبات آنها تاثیر بگذارند.

 

این کاندیدای جمهوری‌خواه گفت که مشخصا نخواهد گذاشت مقام‌های کاخ سفید پس از خاتمه دوره خدمت خود به گروه‌های لابی فعال در آمریکا ملحق شوند.

 

لغو مجوزهای سفر توریستی بدون ویزا میان آمریکا و کشورهایی که در بازگرداندن مهاجرات غیرقانونی خود همکاری نکنند، از جمله دیگر برنامه‌های اعلام شده از سوی ترامپ بود.

 

وی همچنین اعلام کرد که در ۱۰۰ روز اول ریاست‌جمهوری خود فرایند اخراج «بیش از دو میلیون مهاجر غیرقانونی مرتکب جنایت» از خاک ایالات متحده را آغاز خواهد کرد.

 

اخراج مهاجران غیرقانونی و وضع ممنوعیت‌های شدید بر مهاجرت به آمریکا، از جمله مهم‌ترین وعده‌های انتخاباتی دونالد ترامپ از زمان شروع فعالیت‌های انتخاباتی او بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------